Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

simona2 sporočil: 2.204
Zadnja sprememba: simona2 01.04.2020 16:33
mene pa stiska v želodcu, ko podjetja, kdorkoli, donacije uporabljajo za reklamo, ali daš, podariš in si tiho, ali pa plačaš oglas... kdo ve, da je dal telemach oz united pol milijona sloveniji, ali pa, da je cinkarna plus ce podjetja zbrala denar za pet respiratorjev, kdo ve, koliko so dale kakšne fin ustanove itd...

erar kaže, da je za marec gorenje dobilo dva mio od blagovnih rezerv, pred njimi je geneplanet diagnostika s slabimi devetimi mio, namen ni razkrit, edini podatek je dobava blaga..

kitajci so zelo učinkoviti pri reševanju problemov, ki jih brez njih ne bi bilo.. ni pa seveda to nacionalna ne državna značilnost, jaz poznam tudi kar nekaj posameznikov, ki so taki ... kitajci so tudi zelo učinkoviti pri propagandi ... siol.net/digisvet/no...iji-522254

tekst pa sploh ni o tem, ampak je o tem, kako dyson naredi respirator v desetih dneh, kako se org američani, kako ljudje, ki so delali v marketingu, zdaj delajo v proizvodnji,kar je morda ideja tudi za kakšno drugo panogo in podjetje, kaj delajo drugje, kje lahko najdemo respiratorje, če jih ne moremo kupiti... . po mojem je to zanimivo... komur ni, ne prebere.... LpS