Zasebnost
28 min
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
53 min
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
1 ura
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
1 ura
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
1 ura
Ekonomičen, a športnega videza 7
2 uri
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Naš glavni segment je postala digitalna špedicija
5 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 4
6 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
10 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
12 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
13 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
17 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
18 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
19 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
19 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 8
19 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 15
19 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1
20 ur
Podaljšan brezcarinski uvoz iz Ukrajine, a z "zasilno zavoro"
20 ur
Zakaj je evropski komisar za notranji trg obiskal Magnete

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2820091] 02.03.20 19:31 · odgovor na: (#2820062)
Odgovori   +    4
Pa KJE je bil, ko smo se matrali v KAtrci na desnem podrtem sedežu ne kakšnem kolovozu ???
Steamy Windows....
www.youtube.com/watc...04pzNwIqU8
najobj sporočil: 31.947
[#2820095] 02.03.20 19:48
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 02.03.2020 19:50
... Zamah z roko zadostuje za odklepanje vrat, ki se odpirajo dvokrilno. ...

... OK, da si sam odpreš vrata, je sicer naporno opravilo, verjetno pa je potreben tudi ključ v žepu voznika, ker bi sicer totemu pametnemu Renaultu vsak mimoidoči samo malo pomahal in se odpeljal z njim ...
spiderman sporočil: 1.741
[#2820123] 03.03.20 07:56 · odgovor na: (#2820119)
Odgovori   +    2
[alek14]
>V osnovni postavitvi ima vgrajeno baterijo zmogljivosti 40 kilovatnih ur, ki naj bi omogočala doseg 400 kilometrov

Kolikor me spomin ne vara je 40 kilovatnih ur ravno za dobrih 100km.
Nisem strokovnjak, ampak jaz imam tudi nekako tak podatek v glavi.
Če majhni jajčki, Zoe, Leaf realno z gretjem/klimo itd... ...pri hitrostih prometnega toka porabijo tam 25 kWh/100 km, potem bo pri tejle limuzini 40 kWh realno tam do max. 150 km.
najobj sporočil: 31.947
[#2820170] 03.03.20 11:50 · odgovor na: (#2820101)
Odgovori   +    1
[rename]
Ja, kljuc mora biti v doloceni oddaljenosti.
Ze danes lahkomodpiras recimo prtljaznik z 'brcanjem; pod odbijac....uporabno, ce imas polne roke ;-)
... ja, ampak če imaš polne roke, mu ne moreš pomahat ...

P.S.: avto res zgleda strupen, ampak za kaj takšnega sem jaz že prestar in ne bi rad, da bi ljudje zaradi avta s prstom kazali za mano ... khmm, sploh pa niti v svojem avtu vsaj pol "pametnih" dodatkov ne uporabljam, ker pri vožnji raje uporabljam svojo pamet, da ostanem v formi ... no, je pa fajn, če lahko avto skrajšaš za pol in ga na parkplacu stlačiš v vsako luknjo ...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2820192] 03.03.20 13:00 · odgovor na: (#2820119)
Odgovori   +    2
A ti ne znas nemskega doublespeak? Saj pravijo da "naj" bi dosegel, ne "da" doseze.

Isto kot z volilci in ostalim: ZAKAJ za boga ne bi nategoval butaste raje, ce se da ??? Napises da ima BMW 7 hibrid, porabo 2,7 L pa je, avto pa vaga 2400kg. Za ISTI avto pa je US navedena cca 3X vecja poraba. Skoda da si nisem spravil obeh oglasov.
Pa se splaca se bogato to delat v EU. VW se je izvesodno poravnal za MANJ kot miljardo v EU. Torej KJE je logika da ne bi se naprej nategoval raje?
Tile clanki pa so itak oglasna porocila, ne realne ocene.
anon-288228 sporočil: 5
[#2820199] 03.03.20 13:38 · odgovor na: (#2820062)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.03.20 07:23
To so sanje, delnica padla na 25 Eur in Renault je vreden sam še četrtino vrednosti izpred dveh let. Sedaj je na dnevnem redu redukcija stroškov 2 milijardi v dveh letih.

Strani: 1