Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dušan Mes o vstopu Čehov v Tovorni promet: »Sledili bodo prevzemi drugih podjetij v regiji«
Strani: 1
sporočil: 30.415
Najslabša bi bila dokapitalizacija Tovornega prometa z državnimi
sredstvi, kar je želela Levica.
sporočil: 4.493
Kupujejo Nomago, prodajajo delež tovornega prevoznika.
Ali se g. Mes in kompanija zaveda da to pomeni manj zaslužka s tovorom in vec potrebnih državnih sredstev za potniški promet?
Ali se g. Mes in kompanija zaveda da to pomeni manj zaslužka s tovorom in vec potrebnih državnih sredstev za potniški promet?
sporočil: 14.456
[Inside]Hehe, v bistvu prodajajo del svoje osnovne dejavnosti, da bi se šli avtobusarje, kar je silno propulzivna panoga, v kateri rabiš malo kapitala in veliko znanja, da požanješ veliko dodane vrednosti.
Kupujejo Nomago, prodajajo delež tovornega prevoznika.
Spominja me na bohoričevanje v Savi, ki je zadnji del svoje osnovne dejavnosti prodala Čehom in končala na smetišču državno in delničarsko pokritih dolgov. Edina sreča je, da SŽ ne bodo mogli nacionalizirati, ker so že nacionalizirane.
Ali se g. Mes in kompanija zaveda da to pomeni manj zaslužka s tovorom in vec potrebnih državnih sredstev za potniški promet?Bodo noter prinesli z avtobusi, hehe. Pa SŽ bodo z Nomagom dobile še en sistem za spletno prodajo vozovnic, da bodo lahko še enkrat najeli kakšen čuden konzorcij, ki jim bo za kakšen milijonček ali dva naslednjih pet let optimiziral in združeval oba sistema.
sporočil: 4.493
[pobalin]Prodaja kuro, ki nese dobiček in krepi lačno zabavo žel. vozil in avtobusov. Ko je izgubil avrigo so mu sedaj ustregli. Kopira tudi malo obb in db vendar sž ni v tej situaciji. Plus stroški širitve čez mejoLahko bi vedel iz casino Portorož kako se je to končalo. A sedaj ima mandat potrjen lahko dela.
> [Inside]
> Kupujejo Nomago, prodajajo delež tovornega prevoznika.
Hehe, v bistvu prodajajo del svoje osnovne dejavnosti, da bi se šli avtobusarje, kar je silno propulzivna panoga, v kateri rabiš malo kapitala in veliko znanja, da požanješ veliko dodane vrednosti.
Spominja me na bohoričevanje v Savi, ki je zadnji del svoje osnovne dejavnosti prodala Čehom in končala na smetišču državno in delničarsko pokritih dolgov. Edina sreča je, da SŽ ne bodo mogli nacionalizirati, ker so že nacionalizirane.
> Ali se g. Mes in kompanija zaveda da to pomeni manj zaslužka s tovorom in vec potrebnih državnih sredstev za potniški promet?A res kar pretakali bodo iz tovornega v potniški in obratno, a nimajo ločenih računov. Kdor bi sel to brskat ne pride do konca. :)
Bodo noter prinesli z avtobusi, hehe. Pa SŽ bodo z Nomagom dobile še en sistem za spletno prodajo vozovnic, da bodo lahko še enkrat najeli kakšen čuden konzorcij, ki jim bo za kakšen milijonček ali dva naslednjih pet let optimiziral in združeval oba sistema.
Bolj se čudim državi 52 garnitur avtobusi flota da te kap s tem da ni jasno kam bodo stara vozila. Razen če bi res hoteli folk na JP tovor pa na cesto, morda v teoriji gre. Kdo ve kaj so izračunali?
sporočil: 14.456
[Inside]Kakor napravi stari, je zmerom prav. :-)
Prodaja kuro, ki nese dobiček in krepi lačno zabavo žel. vozil in avtobusov. Ko je izgubil avrigo so mu sedaj ustregli. Kopira tudi malo obb in db vendar sž ni v tej situaciji.
Kdo ve kaj so izračunali?
sporočil: 4.493
[pobalin]Ob spremembah vedno nekdo dobi drugi izgubi. Ali 2tir sploh rabimo?
> [Inside]
> Prodaja kuro, ki nese dobiček in krepi lačno zabavo žel. vozil in avtobusov. Ko je izgubil avrigo so mu sedaj ustregli. Kopira tudi malo obb in db vendar sž ni v tej situaciji.
> Kdo ve kaj so izračunali?
Kakor napravi stari, je zmerom prav. :-)
Strani: 1