Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.405
Zadnja sprememba: sopranos 05.02.2020 17:56
[abohte]
> [rename]

Predvsem to ni noben problem. A se bomo sedaj spet o 5-letkah pogovarjali...

> Če seštejemo samo največje mestne občine: LJ, MB, CE, KR, KP, NM, PT... pa damo zraven še večja mesta kot so Domžale, Kamnik, Ajdovščina, Sežana... da ne naštevam dalje, smo na 60,70% ali še več.

Zgoraj naštete mestne občine imajo tako čez palec: 300+100+50+45+30+35+25= manj kot 30%.
Naselij nad 10.000 preb. potem skoraj več nimaš.
Občine ja, ne pa tudi mesta. Ljubljana in Maribor sta občini kjer je občina=mesto. Pri Kranju npr. je zadeva že precej drugačna - ima cca. 55.000 prebivalcev, mesto pa cca. 30.000. Pri ostalih je tudi precej slabo.

Majhna mesteca so problem in tukaj se jaz strinjam z bc123a, da je na tem treba delati. Ker če hočemo imeti javni potniški promet, kolesarjenje, višjo dodano vrednost itd. potem rabimo mesta, in to večja mesta. Tudi za starejše je oddaljenost od mest problem - otežkočen dostop do zdravstvene oskrbe, oskrbo z živili itd. Tudi za šolarje so številne omejitve. Saj to ne morejo biti milijonska mesta.

Moja ideja urbanizacije je, da ima Ljubljana tam okoli 350.-400.000 prebivalcev. Da se potem Ljubljano razbremeni, se vlaga v okoliške centre, kot so Kranj, Domžale, Vrhnika, Grosuplje itd.

Tam na štajerskem koncu bi morali več vložiti v Celje, Maribor. Na obalnem pa v Koper.
Na Dolenjskem v Novo mesto in v Prekmurju v Mursko Soboto. Pa še v slednjo bolj zaradi tega, da se ti tako veliko področje povsem ne izprazni.

Za subvencije za javni potniški promet gre na leto čez 100 milijonov EUR. Tako, da bi lahko z večjo koncentracijo prebivalstva kar dobro porihtali vse skupaj. Ker bi več ljudi uporabljalo javni prevoz, bi se tudi ekonomika teh modelov bolje izšla. Ne moremo plačevati zasebnim podjetjem, da se prazni avtobusi vozijo po cestah.

No, samo tega se ne bi lotil z nekimi 5-letkami. Ampak bi se pač sprejelo program in potem pomagalo finančno izpeljati določene projekte, ki bodo prispevali k tem ciljem.

Če sedaj zbanaliziram. Bolje v razvoj Kranja vložii 50 milijonov EUR in s tem vplivati na življenje 70.000 ljudi, kot pa 30 milijonov v območje, kjer živi 10.000 ljudi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2815403

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[sopranos]
Če sedaj zbanaliziram. Bolje v razvoj Kranja vložii 50 milijonov EUR in s tem vplivati na življenje 70.000 ljudi, kot pa 30 milijonov v območje, kjer živi 10.000 ljudi.
Tako. Ce vrzemo 100 miljonov EUR na leto zato da ima vukojebina 1x na dan avtobus, to ni nič.
anon-178149 sporočil: 4.311
[sopranos]
> [abohte]
> > [rename]
>
> Predvsem to ni noben problem. A se bomo sedaj spet o 5-letkah pogovarjali...
>
> > Če seštejemo samo največje mestne občine: LJ, MB, CE, KR, KP, NM, PT... pa damo zraven še večja mesta kot so Domžale, Kamnik, Ajdovščina, Sežana... da ne naštevam dalje, smo na 60,70% ali še več.
>
> Zgoraj naštete mestne občine imajo tako čez palec: 300+100+50+45+30+35+25= manj kot 30%.
> Naselij nad 10.000 preb. potem skoraj več nimaš.

Občine ja, ne pa tudi mesta. Ljubljana in Maribor sta občini kjer je občina=mesto.
To pa ne velja! MO Ljubljana ima 292.988 prebivalcev, www.ljubljana.si/sl/...stevilkah/ mesto Ljubljana pa ima po podatkih temelječih na www.stat.si/StatWeb/...Index/8135 in objavljenih na sl.wikipedia.org/wik.../Ljubljana ima 284.355 prebivalcev. Prav tako sem že pisal da ima MO MB 111 tisoč in mesto 95 tisoč prebivalcev. Res pa velika večina živi v mestu, nikakor pa ne vsi. naselij z več kot 10.000 prebivalcev je pa letos točno 14.

Strani: 1