Zasebnost

Strani: 1

gobim sporočil: 583
[#2814135] 30.01.20 09:15
Odgovori   +    23
Tesla je najboljši primer tega, da je ves finančni trg "rigged", ,zmanipuliran in da ne obstaja ničesar takega kot svoboden trg.

Vrednost delnice se je podvojila ker naj bi TESLA naredila tovarno na Kitajskem, trgu, ki predstavlja polovico svetovnega trga. Ob tem kot da ne upošteva, da je trg v 2.polovici 2019 po zmanjšanju stimulacij za 50.000 yuan-ov (cca 7.200 USD) na avto praktično strmoglavil s stopnjami padca nad 40% v oktobru in novembru in skupnem upadu za leto 2019 za okoli 5%.

70% vseh nakupov EV na Kitajskem opravijo državni organi. Bodo ti kupovali ameriške avtomobile? Sredi trgovinske vojne? Malo verjetno. 85% prodaje EV je v manj kot 10 velemestih, ki so najbolj prizadeta s coronavirusom. Bo to pospešilo prodajo?. Ob tem, da so Kitajci napovedali novo zmanjšanje stimulacij.

Vsa rast TESLA-e je v bistvu projecirana v Evropo glede na to, da se je prodaja EV v USA ustavila in trg beleži neto upad prodaje EV v 2019.

wattsupwiththat.com/...ew-models/

V zadnjem kvaratalu 2019 je prodaja v Kaliforniji, ki je bila najbolj pomemben "early adopter" in daleč največji trg za EV in Teslo v USA padla za več kot 40%. TESLA prodaja sicer tu bolje od konkurence, ampak podatek kaže na to, da EV niso mainstream ampak nišni produkt v niši ki počasi postaja saturirana. So divje projekcije, ki opravičujejo to borzno ceno upravičene? Trenutno poteka tožba zvezne vlade proti Kaliforniji (rušenje enotnega trga) zaradi strožjih kalifornijskih zahtev. Trump daje tožbi polno podporo. Je hitra rast TESLA-e v Evropi 2019 vzdržna ali je posledica backlog-a naročil Modela 3 iz predhodnega leta? Bomo kmalu videli.

www.forbes.com/sites...a342c44196

Še posebj če upoštevo, da je v 2019 prišlo na trg več kot 40 modelov novih EV med drugim glavnih svetovnih proizvajalcev. Konkurenca bo tu bistveno večja. Bo to olajšalo tržni položaj TESLA-e? TESLA je do sedaj pokurila skoraj 30 milijard USD, s tem, da do sedaj niso ustvarili niti 1 USD dobička. Tudi tisti kvartalni dobički ki so jih ustvarili niso bili po US GAAP standardu.
philips sporočil: 6.715
[#2814138] 30.01.20 09:26 · odgovor na: gobim (#2814135)
Odgovori   +    0
[gobim]
Tesla je najboljši primer tega, da je ves finančni trg "rigged", ,zmanipuliran in da ne obstaja ničesar takega kot svoboden trg.

Vrednost delnice se je podvojila ker naj bi TESLA naredila tovarno na Kitajskem, trgu, ki predstavlja polovico svetovnega trga. Ob tem kot da ne upošteva, da je trg v 2.polovici 2019 po zmanjšanju stimulacij za 50.000 yuan-ov (cca 7.200 USD) na avto praktično strmoglavil s stopnjami padca nad 40% v oktobru in novembru in skupnem upadu za leto 2019 za okoli 5%.

70% vseh nakupov EV na Kitajskem opravijo državni organi. Bodo ti kupovali ameriške avtomobile? Sredi trgovinske vojne? Malo verjetno. 85% prodaje EV je v manj kot 10 velemestih, ki so najbolj prizadeta s coronavirusom. Bo to pospešilo prodajo?. Ob tem, da so Kitajci napovedali novo zmanjšanje stimulacij.

Vsa rast TESLA-e je v bistvu projecirana v Evropo glede na to, da se je prodaja EV v USA ustavila in trg beleži neto upad prodaje EV v 2019.

wattsupwiththat.com/...ew-models/

V zadnjem kvaratalu 2019 je prodaja v Kaliforniji, ki je bila najbolj pomemben "early adopter" in daleč največji trg za EV in Teslo v USA padla za več kot 40%. TESLA prodaja sicer tu bolje od konkurence, ampak podatek kaže na to, da EV niso mainstream ampak nišni produkt v niši ki počasi postaja saturirana. So divje projekcije, ki opravičujejo to borzno ceno upravičene? Trenutno poteka tožba zvezne vlade proti Kaliforniji (rušenje enotnega trga) zaradi strožjih kalifornijskih zahtev. Trump daje tožbi polno podporo. Je hitra rast TESLA-e v Evropi 2019 vzdržna ali je posledica backlog-a naročil Modela 3 iz predhodnega leta? Bomo kmalu videli.

www.forbes.com/sites...a342c44196

Še posebj če upoštevo, da je v 2019 prišlo na trg več kot 40 modelov novih EV med drugim glavnih svetovnih proizvajalcev. Konkurenca bo tu bistveno večja. Bo to olajšalo tržni položaj TESLA-e? TESLA je do sedaj pokurila skoraj 30 milijard USD, s tem, da do sedaj niso ustvarili niti 1 USD dobička. Tudi tisti kvartalni dobički ki so jih ustvarili niso bili po US GAAP standardu.
Pa še to zdaj:

Tesla says China has ordered its Shanghai factory shut down over coronavirus fears

www.theverge.com/202...tory-china
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2814142] 30.01.20 10:00
Odgovori   +    5
Musku se smeji, Tesla spet z dobičkom, delnica leti
Prej ali sej bo Tesla doživela trd pristanek na realna tla. Živi bili pa vidjeli!
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2814147] 30.01.20 10:38 · odgovor na: gobim (#2814135)
Odgovori   +    1
Ostal bo prvi proizvajalec + žalujoči ostali z manjšino prodanih vozil. Trg JE omejen in ga bo z lahkoto obvladal. Če vidš grafe kakšen tehnični odlom so Nemci, je to jasno. Poleg tega so "že" začeli iskati Li in načrtujejo tovarne baterij. Saj se hecajo.
Obljubljajo tisoč modelov......."nekoč".
Mogoče bi se pa koncentrirali spet na to da naredijo zanesljiv avto za dobro ceno?

Nemci si bodo ostrelili oba kolena: prvič so zamudili, drugič pa bodo stran zmetali denar za proizvodnjo katere ne bo mogoče prodati, pa še slabše kvalitete je. Zadnjič je diagram specifične porabe povedal VSE kar je treba vedeti o stanju "NEMŠKE" tehnike.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2814151] 30.01.20 10:54 · odgovor na: PyotrNovak (#2814147)
Odgovori   +    4
[PyotrNovak]
Ostal bo prvi proizvajalec + žalujoči ostali z manjšino prodanih vozil. Trg JE omejen in ga bo z lahkoto obvladal. Če vidš grafe kakšen tehnični odlom so Nemci, je to jasno. Poleg tega so "že" začeli iskati Li in načrtujejo tovarne baterij. Saj se hecajo.
Obljubljajo tisoč modelov......."nekoč".
Mogoče bi se pa koncentrirali spet na to da naredijo zanesljiv avto za dobro ceno?

Nemci si bodo ostrelili oba kolena: prvič so zamudili, drugič pa bodo stran zmetali denar za proizvodnjo katere ne bo mogoče prodati, pa še slabše kvalitete je. Zadnjič je diagram specifične porabe povedal VSE kar je treba vedeti o stanju "NEMŠKE" tehnike.
Če se torej strinjaš, da bodo BV še dolgo nišna zadeva, je nekako logično, da se strinjaš s trditvijo, da bo mainstream ostalo tisto, kjer so Nemci in Japonci še vedno številka ena in si lahko privoščijo največje marže. BV bodo torej zanje nekaj podobnega, kot ostale nišne zadeve; v programu pač morajo biti zaradi PR, sicer se pa ve, da delajo izgubo. Dokler bodo politiki in ljudje to hoteli, bodo to financirali iz budgeta za PR, ko ne bo več te potrebe, bodo ugasnili. Za Teslo je pa zgodba z BV veliko bolj kritična.
philips sporočil: 6.715
[#2814159] 30.01.20 11:01 · odgovor na: anon-116402 (#2814151)
Odgovori   +    2
[usimoncic]
> [PyotrNovak]
> Ostal bo prvi proizvajalec + žalujoči ostali z manjšino prodanih vozil. Trg JE omejen in ga bo z lahkoto obvladal. Če vidš grafe kakšen tehnični odlom so Nemci, je to jasno. Poleg tega so "že" začeli iskati Li in načrtujejo tovarne baterij. Saj se hecajo.
> Obljubljajo tisoč modelov......."nekoč".
> Mogoče bi se pa koncentrirali spet na to da naredijo zanesljiv avto za dobro ceno?
>
> Nemci si bodo ostrelili oba kolena: prvič so zamudili, drugič pa bodo stran zmetali denar za proizvodnjo katere ne bo mogoče prodati, pa še slabše kvalitete je. Zadnjič je diagram specifične porabe povedal VSE kar je treba vedeti o stanju "NEMŠKE" tehnike.

Če se torej strinjaš, da bodo BV še dolgo nišna zadeva, je nekako logično, da se strinjaš s trditvijo, da bo mainstream ostalo tisto, kjer so Nemci in Japonci še vedno številka ena in si lahko privoščijo največje marže. BV bodo torej zanje nekaj podobnega, kot ostale nišne zadeve; v programu pač morajo biti zaradi PR, sicer se pa ve, da delajo izgubo. Dokler bodo politiki in ljudje to hoteli, bodo to financirali iz budgeta za PR, ko ne bo več te potrebe, bodo ugasnili. Za Teslo je pa zgodba z BV veliko bolj kritična.
Dobr rezultat:

Tesla still didn’t turn an annual profit — in fact, it lost $862 million in 2019. But that was better than the $1 billion loss the company posted in 2018. The company pulled down a $105 million profit in the fourth quarter, though that was boosted by the sale of $133 million worth of regulatory credits to other automakers.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2814194] 30.01.20 12:30 · odgovor na: anon-116402 (#2814151)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (30.01.2020 15:38)
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2814198] 30.01.20 12:34 · odgovor na: anon-116402 (#2814151)
Odgovori   +    0
To, da so elktricarji nisni, sem napisal ze veckrat; enostavna logika, ki pa jo nemski direktorji v svoji aroganci niso sposobni.

Mene boli K za precenjen nemski srot. Vceraj sem peljal mojega delavniskega Lacettija cez tehnicnega, brez da bi karkoli pogledal. VSE je bilo v redu, star je 11 let. Poceni in DELA. DALEC najbolj dolgocasen avto dosedaj. Isto Cruze. Naslednji bo 300C.
Se enkrat: ce bi slucajno odpravili ovire na US avtomobile nemci lahko zaprejo.
Po cca 2004 je konec z nemsko kvaliteto.
Slovencki pa se se dalje pustite nategovati precenjeni znamki, zadaj pa problemi. Jaz Nimam znamke, kupim kar je tisti hip najugodnejse zame, prej pa temeljito brskanje za podatki po netu in v zivo.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2814207] 30.01.20 13:10 · odgovor na: PyotrNovak (#2814198)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
To, da so elktricarji nisni, sem napisal ze veckrat; enostavna logika, ki pa jo nemski direktorji v svoji aroganci niso sposobni.

Mene boli K za precenjen nemski srot. Vceraj sem peljal mojega delavniskega Lacettija cez tehnicnega, brez da bi karkoli pogledal. VSE je bilo v redu, star je 11 let. Poceni in DELA. DALEC najbolj dolgocasen avto dosedaj. Isto Cruze. Naslednji bo 300C.
Se enkrat: ce bi slucajno odpravili ovire na US avtomobile nemci lahko zaprejo.
Po cca 2004 je konec z nemsko kvaliteto.
Slovencki pa se se dalje pustite nategovati precenjeni znamki, zadaj pa problemi. Jaz Nimam znamke, kupim kar je tisti hip najugodnejse zame, prej pa temeljito brskanje za podatki po netu in v zivo.
Jaz tudi nimam nemške znamke. Imam eno 10 let staro Kio, ki je katastrofa po kvaliteti (mogoče zato, ker je bila dizajnirana v Nemčiji in narejena v tisti državi, kjer je veliko nemških fabrik :-)), drugo Kio sem pa pred kratkim zamenjal za Citroena, za katerega bom še videl kaj je.

Vem pa iz prve roke, da tudi Američani ne marajo prav zelo ameriških avtov, pač pa imajo raje Nemške, Japonske in Korejske. Razlog je nizka kvaliteta ameriških avtov.
najobj sporočil: 32.017
[#2814209] 30.01.20 13:19 · odgovor na: gobim (#2814135)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 30.01.2020 13:21
[gobim]
Tesla je najboljši primer tega, da je ves finančni trg "rigged", ,zmanipuliran in da ne obstaja ničesar takega kot svoboden trg.

Vrednost delnice se je podvojila ker naj bi TESLA naredila tovarno na Kitajskem, trgu, ki predstavlja polovico svetovnega trga. Ob tem kot da ne upošteva, da je trg v 2.polovici 2019 po zmanjšanju stimulacij za 50.000 yuan-ov (cca 7.200 USD) na avto praktično strmoglavil s stopnjami padca nad 40% v oktobru in novembru in skupnem upadu za leto 2019 za okoli 5%.
... eh, svoboden vsekakor je, ker te na "finančni trg" noben ne sili, ampak to je od definicije trga tudi vse, jebiga ...

P.S.: Muskove manipulacije z delnico so minorne, ker so omejene samo na tesla s Teslo, dosti hujše pa so manipulacije na "valutnih trgih", katerih posledicam se noben na svetu ne more izognit ... khmm, in kjer v bistvu obstajata samo dve valuti in je "trgovanje" še najbolj podobno igranju pokra, kjer imata dva igralca neomejeno količino denarja in so vsi ostali igralci ne glede na svoje karte obsojeni na poraz ...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2814235] 30.01.20 15:40 · odgovor na: anon-116402 (#2814207)
Odgovori   +    0
Kot berem na njihovih forumih je to nekoč bilo. Danes nemci med večino komentatorjev veljajo za predrage, pokvarljive in zelo drage za vzdrževanje.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2814236] 30.01.20 15:44 · odgovor na: anon-116402 (#2814207)
Odgovori   +    0
gobim sporočil: 583
[#2814250] 30.01.20 17:11 · odgovor na: philips (#2814159)
Odgovori   +    2
Dobr rezultat:

Tesla still didn’t turn an annual profit — in fact, it lost $862 million in 2019. But that was better than the $1 billion loss the company posted in 2018. The company pulled down a $105 million profit in the fourth quarter, though that was boosted by the sale of $133 million worth of regulatory credits to other automakers.
Ja, in to napihovanje rezultata s prodajo "odpustkov" ni prvič ko je bilo treba rešiti kvartal, obrnit trend delnice in sesut short-e.

V 2020 ne bo več USA subvencij za TESLA-o, ki je prebila 250.000 prag prodanih EV avtomobilov.

Strani: 1