Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[PyotrNovak]
Ostal bo prvi proizvajalec + žalujoči ostali z manjšino prodanih vozil. Trg JE omejen in ga bo z lahkoto obvladal. Če vidš grafe kakšen tehnični odlom so Nemci, je to jasno. Poleg tega so "že" začeli iskati Li in načrtujejo tovarne baterij. Saj se hecajo.
Obljubljajo tisoč modelov......."nekoč".
Mogoče bi se pa koncentrirali spet na to da naredijo zanesljiv avto za dobro ceno?

Nemci si bodo ostrelili oba kolena: prvič so zamudili, drugič pa bodo stran zmetali denar za proizvodnjo katere ne bo mogoče prodati, pa še slabše kvalitete je. Zadnjič je diagram specifične porabe povedal VSE kar je treba vedeti o stanju "NEMŠKE" tehnike.
Če se torej strinjaš, da bodo BV še dolgo nišna zadeva, je nekako logično, da se strinjaš s trditvijo, da bo mainstream ostalo tisto, kjer so Nemci in Japonci še vedno številka ena in si lahko privoščijo največje marže. BV bodo torej zanje nekaj podobnega, kot ostale nišne zadeve; v programu pač morajo biti zaradi PR, sicer se pa ve, da delajo izgubo. Dokler bodo politiki in ljudje to hoteli, bodo to financirali iz budgeta za PR, ko ne bo več te potrebe, bodo ugasnili. Za Teslo je pa zgodba z BV veliko bolj kritična.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2814151

Strani: 1

philips sporočil: 6.715
[usimoncic]
> [PyotrNovak]
> Ostal bo prvi proizvajalec + žalujoči ostali z manjšino prodanih vozil. Trg JE omejen in ga bo z lahkoto obvladal. Če vidš grafe kakšen tehnični odlom so Nemci, je to jasno. Poleg tega so "že" začeli iskati Li in načrtujejo tovarne baterij. Saj se hecajo.
> Obljubljajo tisoč modelov......."nekoč".
> Mogoče bi se pa koncentrirali spet na to da naredijo zanesljiv avto za dobro ceno?
>
> Nemci si bodo ostrelili oba kolena: prvič so zamudili, drugič pa bodo stran zmetali denar za proizvodnjo katere ne bo mogoče prodati, pa še slabše kvalitete je. Zadnjič je diagram specifične porabe povedal VSE kar je treba vedeti o stanju "NEMŠKE" tehnike.

Če se torej strinjaš, da bodo BV še dolgo nišna zadeva, je nekako logično, da se strinjaš s trditvijo, da bo mainstream ostalo tisto, kjer so Nemci in Japonci še vedno številka ena in si lahko privoščijo največje marže. BV bodo torej zanje nekaj podobnega, kot ostale nišne zadeve; v programu pač morajo biti zaradi PR, sicer se pa ve, da delajo izgubo. Dokler bodo politiki in ljudje to hoteli, bodo to financirali iz budgeta za PR, ko ne bo več te potrebe, bodo ugasnili. Za Teslo je pa zgodba z BV veliko bolj kritična.
Dobr rezultat:

Tesla still didn’t turn an annual profit — in fact, it lost $862 million in 2019. But that was better than the $1 billion loss the company posted in 2018. The company pulled down a $105 million profit in the fourth quarter, though that was boosted by the sale of $133 million worth of regulatory credits to other automakers.
PyotrNovak sporočil: 5.775
To sporočilo je izbrisal avtor (30.01.2020 15:38)
PyotrNovak sporočil: 5.775
To, da so elktricarji nisni, sem napisal ze veckrat; enostavna logika, ki pa jo nemski direktorji v svoji aroganci niso sposobni.

Mene boli K za precenjen nemski srot. Vceraj sem peljal mojega delavniskega Lacettija cez tehnicnega, brez da bi karkoli pogledal. VSE je bilo v redu, star je 11 let. Poceni in DELA. DALEC najbolj dolgocasen avto dosedaj. Isto Cruze. Naslednji bo 300C.
Se enkrat: ce bi slucajno odpravili ovire na US avtomobile nemci lahko zaprejo.
Po cca 2004 je konec z nemsko kvaliteto.
Slovencki pa se se dalje pustite nategovati precenjeni znamki, zadaj pa problemi. Jaz Nimam znamke, kupim kar je tisti hip najugodnejse zame, prej pa temeljito brskanje za podatki po netu in v zivo.

Strani: 1