Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PyotrNovak sporočil: 5.775
Ostal bo prvi proizvajalec + žalujoči ostali z manjšino prodanih vozil. Trg JE omejen in ga bo z lahkoto obvladal. Če vidš grafe kakšen tehnični odlom so Nemci, je to jasno. Poleg tega so "že" začeli iskati Li in načrtujejo tovarne baterij. Saj se hecajo.
Obljubljajo tisoč modelov......."nekoč".
Mogoče bi se pa koncentrirali spet na to da naredijo zanesljiv avto za dobro ceno?

Nemci si bodo ostrelili oba kolena: prvič so zamudili, drugič pa bodo stran zmetali denar za proizvodnjo katere ne bo mogoče prodati, pa še slabše kvalitete je. Zadnjič je diagram specifične porabe povedal VSE kar je treba vedeti o stanju "NEMŠKE" tehnike.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2814147

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[PyotrNovak]
Ostal bo prvi proizvajalec + žalujoči ostali z manjšino prodanih vozil. Trg JE omejen in ga bo z lahkoto obvladal. Če vidš grafe kakšen tehnični odlom so Nemci, je to jasno. Poleg tega so "že" začeli iskati Li in načrtujejo tovarne baterij. Saj se hecajo.
Obljubljajo tisoč modelov......."nekoč".
Mogoče bi se pa koncentrirali spet na to da naredijo zanesljiv avto za dobro ceno?

Nemci si bodo ostrelili oba kolena: prvič so zamudili, drugič pa bodo stran zmetali denar za proizvodnjo katere ne bo mogoče prodati, pa še slabše kvalitete je. Zadnjič je diagram specifične porabe povedal VSE kar je treba vedeti o stanju "NEMŠKE" tehnike.
Če se torej strinjaš, da bodo BV še dolgo nišna zadeva, je nekako logično, da se strinjaš s trditvijo, da bo mainstream ostalo tisto, kjer so Nemci in Japonci še vedno številka ena in si lahko privoščijo največje marže. BV bodo torej zanje nekaj podobnega, kot ostale nišne zadeve; v programu pač morajo biti zaradi PR, sicer se pa ve, da delajo izgubo. Dokler bodo politiki in ljudje to hoteli, bodo to financirali iz budgeta za PR, ko ne bo več te potrebe, bodo ugasnili. Za Teslo je pa zgodba z BV veliko bolj kritična.

Strani: 1