Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
To kar se dogaja z 737 Max je najboljši primer kaj se zgodi če v fazi porjektiranja v projekt vstavljaš elemente, ki jih v praktičnem smislu ne poznaš. Da bo Boeng sploh preživel kot podjetje se lahko zahvali samo dejstvu da ima samo enega sebi primerljivega tekmeca po obsegu poslovanja na trgu, Airbus in da število Boengovih ostalih letal v delovni fazi tako veliko da podjetje za silo lahko neko krajše obdobje preživi tudi samo s prodajo nadomestinh delov, ki jih je potrebno menjavati ob servisnih intervalih. Kaj bodo prinesle pa nove ekološke smernice v politiki vsem proizvajalcem letal in nov način razmišljanja med prebivalstvom je misterija za vse, tako politike kot proizvajalce.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2812534

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.333
Ni problem v tem. Problem je v tem da se je v ZDA industrija verificirala in certificirala kar sama.

Na 60 let star air-frame so želeli stlačit nekaj kar več ne gre. Airbus ima s svojo 32X serijo produkt ki je 30 let mlajši.

In ker Boeing ni imel odgovora na 32X Neo, so nabili nekaj na staro kljuse 737, kar niti slučajno ni šlo gor. In zakaj? Razvoj novega letala stane. In stane v smislu let razvoja in stroškov certificiranja pilotov etc... če pa rečeš da je to v bistvu enako letalo, in ti FAA potrdi, da to drži (vse teste in vse so že outsourcali tebi kot proizvajalcu) pol je to bližnjica.

Le da se Boeingu ni izšla. In še dobro da jim 737 ni padel dol nekje nad Apalači... ker se danes ne bi pogovarjali o "novi napaki v software " ampak o dejanskem stečaju Boeinga

Strani: 1