Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 14.12.2019 14:26
[alek14]
> [comteo]
> 1. Kot voznik električnega avta sem pri ponudniku energije naročil "modro energijo", ki je dražja 0.1 cent po kWh, kar mi predstavlja 40 centov mesečnega stroška in ne rabim razmišljati o "miksu" v vtičnici. Uporabljam samo OVE.

HA, HA, HA. Prvo kot prvo OVE stanejo 20 centov preko fosilne (ne 0.20 centa ali kaj podobnega) z besedo dvajset centov. :D
Dibivaš pa elektriko iz Teša. :P
Trenutno je fotovoltaika in solarna pod 30€ MWh... TEŠ 84€..... Nova NUklearka cca 125€ MWH navzgor.... Dravske eletkrarne 19€ MWh, Savske elektrarne 40 € MWh... Samo za info.



> 2. Vse te študije so "nateg", ker ne upoštevajo izpuste CO2 (in druge) pri raziskavah nahajališč fosilnih goriv, črpanju, transportu energenta, naftovodih, tankerjih... potem rafinerija porabi 1,6 kWh za 1 liter bencina... potem cisterne, črpalke in nenazadnje čiščenje razlitij in drugih ekoloških katastrof. Pri elektriki se sevadea uporabi izpust celotnega cikla.

To je do neke mere res - a tudi pri obnovljivcih se poraba fosilnih virov (izdelava, prevoz, vzdrževanje plastične vetrnice itd. ne upošteva).
Seveda se. Preverimo: www.electricitymap.o...emote=true




> 3. Dodajmo še stroške hrupa iz prometa? (po dr. Lepu 200 mio € letno v SLO).

WTF???????? Promet ne proizvaja zvoka nad 80 dB, torej ni hrupa - izjema so prometnice s kamioni skozi drobna naselja.
Poleg tega pa nadležen zvok avtov pride od šumenja gum (pri >70 km/h).
Tega je pri BEV več, ker so težji.
Preberi študijo: dr. Lep in MEsarec: Eksterni stroški prometa, 2010. ..
Stroški hrupa v SLo 200 mio € letno. Glavnina je cestni proemet osebnih vozil. Ne na pamet govoriti.


> 4. CO2, kot pravi študija sploh ni pomemben, ker prašni delci v EU (uradno) letno pobijejo 430.000 ljudi. Pri električnih avtomobilih tega skoraj ni.

Npaka. Prašnih delcev je pri BEV skoraj enako kot pri EUR6 fosilcih. Zavore in prah, ki se dviga med vožnjo s ceste. Je pa manj zares zajebanih PM2,5, ki jih proizvajajo zlasti bencinarji (brez GPF).
očitno res pojma nimate o električnih avtih.
Električni avti 90% zavranja naredijo z rekuperacijo - zavorne obloge semenjavajo na 300.000 km ali več...


> 5. Veliko mojih kolegov ima električni avto in fotovoltaično elektrarno.V prihodnosti bo tega vedno več.

Ali pa manj, ko bo treba plačat za dispozal - PV so hudo toksične zadeve - ta zabava še pride.
Silicij je hudo toskičen? Hahahhaha... Noro

> 6. Življenska doba baterije 150.000 km ? Hahhahaha... TO je šele nateg. 1500 ciklov (da pade na 80% začetne je za recimo Hyundai Kono 600.000 km in po tem baterija ni neuporabna. Lahko se vozi še tolko. Ko nismo zadovoljni z kapaciteto baterije v avtu jo lahko TAKOJ prodamo lastnikom fotovoltaičnih elektrarn, za UPSe podjetij ali zauravnavanje stabilnosti omrežja....

Actaully, poleg ciklanja baterije glede na SOC (state of cherge) je glavni morilec baterije navadna entropija (calendar ageing), ki požre do 3% kapacitete letno, neodvisno od ciklov. Skratka tudi povsem nerabljana baterija (LI-ion) bo po 10 letih imela ca. 75% kapacitete nove.
Imam 190.000km (na bateriji ki je nova imela 26 kWh) in zdaj imam 87% SOC. Podatki iz Teslel kažejo, da bo na 80% SOC pri 900.000 prevoženih km. TEsle so že stare tudi 7 in več let.
Bluzimo?
Sicer, po 10 letih 75% ? Torej namesto 450km, mi bo avto šel šele 350km po 10 letih? TAkoj menjati.... Kaj pa z baterijo, ki nima več 64 kWH, ampak samo še 50 kWh narediti? V smeti? Ali doma v klet in naslednjih 30 let uporabljati nočno energijo za dnevne potrebe? (jaz imam nočno po 1 cent kWh a dnevno po 10 centov kWh - vbaterija se takoj izplača).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2807672

Strani: 1

BorutHocevar sporočil: 1.534
[comteo]
Imam 190.000km (na bateriji ki je nova imela 26 kWh) in zdaj imam 87% SOC. Podatki iz Teslel kažejo, da bo na 80% SOC pri 900.000 prevoženih km. TEsle so že stare tudi 7 in več let.
Tale Nemec se je pred kratkim pohvalil, da je s teslo prevozil 1 mio km in, če sem prav ujel, samo enkrat zamenjal baterijo:
interestingengineeri...la-model-s

Strani: 1