Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenske železnice bi kupile Klaričev Nomago

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[#2804762] 25.11.19 19:57
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: sopranos 25.11.2019 20:08
Glede na to, da so SŽ že danes več na cesti kot na tirih, je to povsem logična poteza. :)

Me pa cena malo preseneča. A ni Klarič kar precej plačal za vse te zadeve? A je morda videl, da je to trd kruh in je raje izstopil?

Dopolnjeno: Za Avrigo je odštel 14, za Izletnik Celje pa 3 milijone EUR. Pa potem je še Promet Mesec kupil, pa nekaj na Hrvaškem in v Italiji. Tako, da je verjetno vseeno nekaj milijončkov zaslužil s tem poslom.
damir123456 sporočil: 825
[#2804766] 25.11.19 20:35 · odgovor na: sopranos (#2804762)
Odgovori   +    4
tako firmo z toliko osnovnimi sredstvi in toliko zaposlenimi ni enostavno voditi. managerjev nimaš, ki bi z podporo itja to znali dobro voditi. seveda potem vstopi država. napako pa je že naredil uvk, že n-to, ker je dopustil tako veliko firmo.
153 sporočil: 9.333
[#2804768] 25.11.19 20:44
Odgovori   +    5
Mar nimajo na SŽ zahtevnega dela dovolj, da
bi se megalomanske avtobusne oči šli še oni ?

Sodražan
anon-106433 sporočil: 276
[#2804774] 25.11.19 22:49 · odgovor na: damir123456 (#2804766)
Odgovori   +    6
Torej ga država rešuje? Kaj jim je pa obljubil ali naredil?
pobalin sporočil: 14.456
[#2804777] 25.11.19 23:28 · odgovor na: 153 (#2804768)
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: pobalin 25.11.2019 23:30
Prebrali so, da pri Deutsche Bahn, ki je v težavah, razmišljajo o prodaji Arrive in podobne pisane šare, ki so si jo navlekli skozi leta izgradnje übergezelšafta, pa so si mislili: "Tepanjčani ne znajo, bomo Butalci pokazali, kako se to dela." Mehdorn pfui, Mes hui! :-)

P.S.: Mogoče gre pa enostavno za to, da bo treba kupnino za tovorni promet čim prej porabiti, če ne bo oči nanjo vrgla država...
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2804779] 25.11.19 23:56
Odgovori   +    12
Kaj ne bi to pustil privatnemu sektorju, dokler še klapa.
SŽ sindikatom še tiri ne gredo, naj pustijo avtobuse pri miru.

Mogoče bi pa še z Adria aviacijo probal: Krila požagajo, na podvozja naložijo in tri pare šimelnov spred vprežejo pa gremo via po Balkanu trikrat na dan. Pa še kakšna subvencija bo od Bratuškove padla, ni hudič.
sopranos sporočil: 11.405
[#2804781] 26.11.19 00:24 · odgovor na: damir123456 (#2804766)
Odgovori   +    9
Arriva je še večja. Sedaj si bodo trg razdelile nemške in slovenske državne železnice. :)

Državne firme, ki delujejo na trgu, ki živi od državnih subvencij in krog je sklenjen. :D
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2804784] 26.11.19 05:12 · odgovor na: sopranos (#2804762)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 25.11.19 22:44
Da ne govorimo o tem, koliko vrednosti je Avrigo pridobil iz sredstev občine Nova Gorica, ki so poniknila v privatne žepe.

Uriah Heep.
FIN-454644 sporočil: 10.939
[#2804800] 26.11.19 07:46 · odgovor na: anon-514918 (#2804784)
Odgovori   +    5
Ocitno je Klaric slamnati moz.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2804876] 26.11.19 13:25 · odgovor na: pobalin (#2804777)
Odgovori   +    1
[pobalin]
Prebrali so, da pri Deutsche Bahn, ki je v težavah, razmišljajo o prodaji Arrive in podobne pisane šare, ki so si jo navlekli skozi leta izgradnje übergezelšafta, pa so si mislili: "Tepanjčani ne znajo, bomo Butalci pokazali, kako se to dela." Mehdorn pfui, Mes hui! :-)

P.S.: Mogoče gre pa enostavno za to, da bo treba kupnino za tovorni promet čim prej porabiti, če ne bo oči nanjo vrgla država...
Mogoče gre pa zato, da 10let kolikor bodo trajale obnove sami krijejo nadomestni prevoz vmes pa se dela država na tem da ukine nerentabilne vlake, regionalne proge.
Tudi obb ima buse in sami vozijo za Benetke vlak pol pa uro za njim bus.

Strani: 1