Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 22.11.2019 17:28
Ne vem no, ti si bolj desno usmerjen in verjetno verjameš v delovanje trga. Ne vem zakaj te tako moti tednik, ki upošteva ravno to maksimo: piše kar bralci radi berejo. In v državi, ki se iz socializma vsaj miselno še ni izkobacala je to zmagovita pot. LOL

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2804377

Strani: 1

macon sporočil: 12.861
[vrac]
Ne vem no, ti si bolj desno usmerjen in verjetno verjameš v delovanje trga. Ne vem zakaj te tako moti tednik, ki upošteva ravno to maksimo: piše kar bralci radi berejo. In v državi, ki se iz socializma vsaj miselno še ni izkobacala je to zmagovita pot. LOL
Nimajo tam t od trga. Nekoč sem primerjal kolofona Reporterja in Mladine, ko sta imela podobni nakladi. Mladina čez 20 novinarjev in 5 dodatnih delavcev, Reporter 5 novinarjev in 5 dodatnih delavcev.

Mladino pojijo kar državne reklame in podtalni fondi, ker si drugače ne bi privoščila toliko sodelavcev, ki so bili vsaj nekoč tudi zelo dobro plačani.
mimoidoci sporočil: 6.001
[vrac]
Ne vem no, ti si bolj desno usmerjen in verjetno verjameš v delovanje trga. Ne vem zakaj te tako moti tednik, ki upošteva ravno to maksimo: piše kar bralci radi berejo. In v državi, ki se iz socializma vsaj miselno še ni izkobacala je to zmagovita pot. LOL

Ne dragi vrač. Kdor ni radikalni levičar sploh ni nujno desen. Je kvečjemu normalen. Verjetje ali neverjetje v delovanje trga je pa flanc, tako kot je flanc trajnostno krožno gospodarstvo v brezogljični digitalni družbi.

Vprašaj o trgu Matjaža Hana, ki je sicer študiral na poklicni, a točno loči politični blef od tržnih prihodkov njegove firme, ki jih ima z javnim sektorjem in družbami v državni lasti. Vprašaj Židana kako kaj Panvita. Vprašaj Jankoviča kako je kaj na trgu slabih terjatev. Vprašaj kateregakoli levega ministra, zakaj je njegov Audi, ki ga prevaža naokoli na trgu dražji od npr. nekega Renaulta, s katerim pa se on raje ne bi vozil. Štekajo oni kaj je trg, zelo dobro štekajo, celo goreči verniki raznih hohštaplerskih blagovnih znamk so. Zaradi svojih koristi se radi naredijo bebčke, na volitvah pa potrebujejo bebčke kot si ti. In tednik Mladina jim je pri tem v krasno oporo.

Strani: 1