Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prodajmo Petrol in Telekom za novo Adrio
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2802284] 09.11.19 11:39 · odgovor na: (# 2802266)
[FIN-311684]Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
> [rame]
> Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
> V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.
Saj o tem nasprotniki nove Adrie pišemo, pod črto mora biti pozitivno, tukaj pa nikoli ne bo pozitivno, ker preprosto ne more biti pozitivno, kajti če bo prevažala potnike za 200 evrov na relaciji, kje bi morala biti cena vozovnice 800 evrov, seveda ne more biti pozitivno, če še dodamo, da se načrtuje 200 zaposlenih na pet letal...
"Rename" je zapisal, da angleška Wikipedija za Luftanso navaja:
299 letal
35,84 milijarde prihodkov (2018), torej 120 milijonov prihodkov na letalo
2,16 milijarde dobička (15.940 čistega dobička na zaposlenega), ali 7,2 milijona dobička na letalo
135.534 zaposlenih (264.435 eurov prihodkov na zaposlenega)
SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2802284
Strani: 1
[#2802291] 09.11.19 13:09 · odgovor na: (# 2802284)
[Gregor1976]Verjetno si prezrl, da bo nova Adria nadaljevala svetlo tradicijo stare Adrie, ki je vedno poslovala z izgubo.
> [FIN-311684]
> > [rame]
> > Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
> > V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.
>
> Saj o tem nasprotniki nove Adrie pišemo, pod črto mora biti pozitivno, tukaj pa nikoli ne bo pozitivno, ker preprosto ne more biti pozitivno, kajti če bo prevažala potnike za 200 evrov na relaciji, kje bi morala biti cena vozovnice 800 evrov, seveda ne more biti pozitivno, če še dodamo, da se načrtuje 200 zaposlenih na pet letal...
>
> "Rename" je zapisal, da angleška Wikipedija za Luftanso navaja:
> 299 letal
> 35,84 milijarde prihodkov (2018), torej 120 milijonov prihodkov na letalo
> 2,16 milijarde dobička (15.940 čistega dobička na zaposlenega), ali 7,2 milijona dobička na letalo
> 135.534 zaposlenih (264.435 eurov prihodkov na zaposlenega)
>
> SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.
Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
[#2802325] 09.11.19 18:57 · odgovor na: (# 2802284)
[Gregor1976]
> [FIN-311684]
> > [rame]
>Eh, podobno smo od ex direktorja Telekoma Slovenije poslušali na vsaki skupščini zakaj da rabijo televizijo. Stevec izgube je na cca 80 mio EUR. Bo slo vse skupaj proti 100 mio EUR...
> SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.
Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
Strani: 1