1 ura
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
3 ure
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
4 ure
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
4 ure
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
5 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
6 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 4
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
6 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
6 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
6 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
7 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
7 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 1
9 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
9 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
10 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
13 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
13 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
13 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
13 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prodajmo Petrol in Telekom za novo Adrio

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gregor1976 sporočil: 537
[FIN-311684]
> [rame]
> Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
> V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.

Saj o tem nasprotniki nove Adrie pišemo, pod črto mora biti pozitivno, tukaj pa nikoli ne bo pozitivno, ker preprosto ne more biti pozitivno, kajti če bo prevažala potnike za 200 evrov na relaciji, kje bi morala biti cena vozovnice 800 evrov, seveda ne more biti pozitivno, če še dodamo, da se načrtuje 200 zaposlenih na pet letal...

"Rename" je zapisal, da angleška Wikipedija za Luftanso navaja:
299 letal
35,84 milijarde prihodkov (2018), torej 120 milijonov prihodkov na letalo
2,16 milijarde dobička (15.940 čistega dobička na zaposlenega), ali 7,2 milijona dobička na letalo
135.534 zaposlenih (264.435 eurov prihodkov na zaposlenega)

SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.
Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2802284

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[Gregor1976]
> [FIN-311684]
> > [rame]
> > Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
> > V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.
>
> Saj o tem nasprotniki nove Adrie pišemo, pod črto mora biti pozitivno, tukaj pa nikoli ne bo pozitivno, ker preprosto ne more biti pozitivno, kajti če bo prevažala potnike za 200 evrov na relaciji, kje bi morala biti cena vozovnice 800 evrov, seveda ne more biti pozitivno, če še dodamo, da se načrtuje 200 zaposlenih na pet letal...
>
> "Rename" je zapisal, da angleška Wikipedija za Luftanso navaja:
> 299 letal
> 35,84 milijarde prihodkov (2018), torej 120 milijonov prihodkov na letalo
> 2,16 milijarde dobička (15.940 čistega dobička na zaposlenega), ali 7,2 milijona dobička na letalo
> 135.534 zaposlenih (264.435 eurov prihodkov na zaposlenega)
>
> SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.

Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
Verjetno si prezrl, da bo nova Adria nadaljevala svetlo tradicijo stare Adrie, ki je vedno poslovala z izgubo.
Frajtar sporočil: 60
[Gregor1976]
> [FIN-311684]
> > [rame]
>
> SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.

Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
Eh, podobno smo od ex direktorja Telekoma Slovenije poslušali na vsaki skupščini zakaj da rabijo televizijo. Stevec izgube je na cca 80 mio EUR. Bo slo vse skupaj proti 100 mio EUR...

Strani: 1