10 min
Mars bo do konca 2026 v svoje evropske tovarne vložil milijardo evrov
30 min
Predsednik NS Krke ostaja Jože Mermal
34 min
Podatkovni centri Pošte Slovenije – temelj varne digitalne prihodnosti (Oglas)
37 min
EU se bo z Veliko Britanijo in Kanado pogovarjala o sodelovanju v obrambnem posojilnem programu
1 ura
Po kitajski prepovedi uporabe Nvidiinih dražje delnice azijskih proizvajalcev čipov
2 uri
Vino tedna: Franc Kačičnik sauvignon selekcija 2022, posestvo Bela gora
2 uri
Fedovo znižanje obrestnih mer potisnilo azijske delnice večinoma navzgor
2 uri
Kitajska med trgovinskimi pogajanji z ZDA opušča preiskavo Googla
7 ur
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
7 ur
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT
7 ur
TOP IKT: V telekomunikacijah povprečen čisti dobiček višji za skoraj trikrat
7 ur
Kako so pionirji robotskega čiščenja digitalizirali B2B-prodajo
12 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, pogosteje bi jih plačevali z gotovino 1
13 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11 1
13 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 7
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
14 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
15 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
15 ur
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 11.312
[#2799880] 22.10.19 07:07
Odgovori   +    14
Egoisticna Nemcija nima turizma. Grcija bo spet crknila. Pa se marsikaj. Adijo turizem, naj zivi Angelin ozkogledni primitivizem. Se en: zmogli bomo. Lako cemo. Naj se ze splakne.
FIN-366556 sporočil: 192
[#2799881] 22.10.19 07:27
Odgovori   +    15
V davkih je rešitev, brez dvoma. Še več davkih.
Zelo lepo je zgoraj napisano. Okoljski davek se steka v proračun in se ne porablja za okolje. Je treba še kaj dodati?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2799886] 22.10.19 08:27 · odgovor na: FIN-454644 (#2799880)
Odgovori   +    9
[FIN-454644]
Egoisticna Nemcija nima turizma. Grcija bo spet crknila. Pa se marsikaj. Adijo turizem, naj zivi Angelin ozkogledni primitivizem. Se en: zmogli bomo. Lako cemo. Naj se ze splakne.
Mogoče se ti zdi, da Nemčija nima turizma, toda pozor, samo turističnih nočitev je imela 83.1 M v letu 2017 (7. mesto v EU), za primerjavo Grčija 87,3 M (5. mesto) in HR 80,2M (8. mesto). Res da je večja in je relativni vpliv manjši, toda končno štejejo samo številke o prenočitvah in penezi, ki jih pustijo turisti. In Nemci so zaslužili 35,25 miljarde €, Grki pa samo 14,63 miljarde €.

Je pa umestno vprašanje, na katerega dolgo ni bilo odgovora, zakaj se računa DDV za pot v službo z vlakom, avtobusom, davek za letalski prevoz na dopust pa ne? Končno se bo nehalo smatrati letalski prevoz za nekaj ekstra posebnega, v resnici okoljsko precej vprašljivega kljub sorazmerno nizki porabi goriva na sedež in 100 km.
FIN-454644 sporočil: 11.312
[#2799895] 22.10.19 09:13 · odgovor na: anon-178149 (#2799886)
Odgovori   +    5
Ce unicis nizkocenovnike, naredis:KAJ?
bc123a sporočil: 48.253
[#2799926] 22.10.19 11:06
Odgovori   +    14
ravno obračun z nesramno poceni letalskimi vozovnicami, ki naj bi bile anomalija na trgu, ker ne krijejo ekonomske cene prevoza
Res? Kako pa to da se letijo? Ekonomska cena prevoza je odvisna od marsikaterega faktorja, tudi tega, kako napolnis avion. Ali vlak. Dizelasi slovenskih zeleznic kjer na vlaku sedita dva potnika imajo 100x visje izpuste na osebo kot nizkocenovniki.

Dejansko nizkocenovniki napolnijo avione, kar pomeni da manj onesnazujejo kot marsikatera druga vrsta prometa. Nizkocenovna linija, kjer je rutinsko samo pol sedezev zapolnjenih bo hitro ukinjena.

Poraba kerozina ryanaira je baje 3 litre na 100 kilometrov. Koliko ze porabi vas avto?
FIN-454644 sporočil: 11.312
[#2799930] 22.10.19 11:25 · odgovor na: bc123a (#2799926)
Odgovori   +    9
Nizkocenovniki so konkurencni nekonkurencnimletalskim druzbam. Ne servirajo nicvredne hrane zastonj in pristajajo na nekoliko odrocnejsih letaliscih, ki brez njih ne bi prezivela. Davcna politika lahko nekoga ubije v hipu. Dobroplacani lobisti zlobirajo in to kar mora iti, gre v bozjomater. Ljudje bodo morali pogruntati, kateri politiki skrbijo za naso dobrobit. Nizkocenovnik zagotovo je demokraticna pridobitev za siro krog ljudi.
Korazijan sporočil: 427
[#2799982] 22.10.19 13:48 · odgovor na: bc123a (#2799926)
Odgovori   +    2
Instead of making its money from ticket fares, Ryanair has become Europe’s most profitable airline by charging for extras like hold luggage and priority boarding that may cost it nothing. And Ryanair has a lot of passengers to sell those tickets to. Michael O’Leary, the chief executive, says his planes are filled from Friday to Tuesday. On less popular flights, this means selling a lot of tickets in advance at a loss, rather than expensively at the last minute. Any losses sustained on the tickets can, in theory, be recouped from the profits generated by selling add-ons.

Več: www.economist.com/gu...-so-little
0302TROBI sporočil: 70
[#2799985] 22.10.19 13:58 · odgovor na: Korazijan (#2799982)
Odgovori   +    1
Ni neumen ta O Leary,... mogoče bi mogli njemu ponudit Adrijine lete,....
bc123a sporočil: 48.253
[#2799988] 22.10.19 14:09 · odgovor na: Korazijan (#2799982)
Odgovori   +    11
[Korazijan]
Instead of making its money from ticket fares, Ryanair has become Europe’s most profitable airline by charging for extras like hold luggage and priority boarding that may cost it nothing. And Ryanair has a lot of passengers to sell those tickets to. Michael O’Leary, the chief executive, says his planes are filled from Friday to Tuesday. On less popular flights, this means selling a lot of tickets in advance at a loss, rather than expensively at the last minute. Any losses sustained on the tickets can, in theory, be recouped from the profits generated by selling add-ons.

Več: www.economist.com/gu...-so-little
In? Se vedno so profitabilni. Ne vem, kaj se ima lufthansa za repenciti. Potniki na ryanairovih letaih kerozin placajo skozi dodatek na prtljago. Pod crto, nic ni "pod ceno". Ker ce bi bilo "pod ceno" bi sel Ryanair po poti Adrie.

In cifra o porabi goriva avionov za ryanair, ki je boljsa kot pri potovanju z avtom, razen ce v njem ne sedijo vsaj trije, pove ogromno. Sploh ne gre za neko zelenost, ampak za iskanje ideoloskega sovraznika, skratka, gretenizem.
0302TROBI sporočil: 70
[#2799991] 22.10.19 14:11 · odgovor na: bc123a (#2799988)
Odgovori   +    3
.... Sploh ne gre za neko zelenost, ampak za iskanje ideoloskega sovraznika, skratka, gretenizem.
gre za branjenje monopolnega položaja :)
FIN-454644 sporočil: 11.312
[#2799997] 22.10.19 14:46 · odgovor na: bc123a (#2799988)
Odgovori   +    4
Gretenizem nekdo financira. Zasleduje neke politicne in ekonomske interese. Avtizem bo pa nova svetovna religija. Poleg LGBT in drugih takih sranj, kot je Pikkety.
FIN-454644 sporočil: 11.312
[#2800006] 22.10.19 15:14 · odgovor na: Korazijan (#2799982)
Odgovori   +    3
Kolumbovo jajce: Kolumb na ladji vzpodbuja naj postavijo jajce na mizo tako, da se ne bo skotalilo. Nihce ne zna. Kolumb pa jajce trdo pritisne, lupina poci, ampak jajce se ne odkotali. Obstane. Vsi se skandalizirajo, da tako bi pa tudi oni znali. No, pa niste. Nizkocenovniki znajo njihova konkurenca pa ne. To je problem tistih, ki ne znajo.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2800016] 22.10.19 15:42 · odgovor na: FIN-454644 (#2800006)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Kolumbovo jajce: Kolumb na ladji vzpodbuja naj postavijo jajce na mizo tako, da se ne bo skotalilo. Nihce ne zna. Kolumb pa jajce trdo pritisne, lupina poci, ampak jajce se ne odkotali. Obstane. Vsi se skandalizirajo, da tako bi pa tudi oni znali. No, pa niste. Nizkocenovniki znajo njihova konkurenca pa ne. To je problem tistih, ki ne znajo.
In vendar ni debata o tem kaj letalske družbe znajo ali ne, temveč za koliko se bodo podražile karte vseld uvedbe davkov. Tu mi pa nekaj ni jasno, zakj bi se naj davki plačevali pavšalno na karto, DDv se drugače računa na vrednost izdelka/storitve. Bi pričakoval, da bodo pač plačali tistih (recimo 20%) od cene, kakor je DDV na splošne izdelke, letalski prevoz za prmjduš nima nič z nujnimi življenskimi stroški, da bi bila znižana stopnja kot za hrano in javni prevoz recimo.
FIN-454644 sporočil: 11.312
[#2800036] 22.10.19 16:43 · odgovor na: anon-178149 (#2800016)
Odgovori   +    2
Pac Gretenizem. Epidemija ebole.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2800043] 22.10.19 17:02 · odgovor na: FIN-454644 (#2800036)
Odgovori   +    1
[FIN-454644]
Pac Gretenizem. Epidemija ebole.
Zakj bi bilo pobiranje DDV pošteno povedano, ne se skrivajoč za tipkarske napa kretenizem. Sem že napisal, če mora delavec plačati zmanjšani DDV za prevoz na delo, zakaj bi plačal nekdo, ki mu denar ostaja, ne plačal DDV. prosim za razumsko razlago, ne v stilu gretenizma. jaz tvoje umotvorje pač tako razumem, če pa ti misliš na Greto je pa tvoj problem, ona nima z plačevanjem davkov v letalskem prevozništvu čisto nič direktnega.
FIN-454644 sporočil: 11.312
[#2800046] 22.10.19 17:09 · odgovor na: anon-178149 (#2800043)
Odgovori   +    2
Ti si prevec konkreten. Greta ni letela z avionom, ker onesnazuje. Njeni 4 aadlatusi so pa leteli z avioni. Zakaj se je morala peljati z luksuzno jadrnico? Plavala naj bi. To bi bilo res ekolosko, samo kolikor bi izdihala, bi bilo polucija. Tisti, ki so lansirali Greto imajo svojo agendo, po kateri nas bo vse, najbrze tudi tebe bolela glava in denarnica. Gretenizem je ebola. Vse nas bo unicila. Ni zdravila in mnozicno unicuje.

Strani: 1