Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek 10 mitov o hibridih, ki nikakor ne držijo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-93129 sporočil: 2.117
[Glavni forum] Tema: 10 mitov o hibridih, ki nikakor ne držijo
[#2796450] 29.09.19 20:44 · odgovor na: PyotrNovak (#2796444)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
Ah, spet težiš!
Na prospektu za BMW 7 hibrid je navedena poraba 2,7l, je izjemno lahek, samo 2,5T. Sem trikrat prebral, sem mislil da mi oči nesejo postrani.
Se pa zgodi nekaj nenavadnega, ko ISTI model pride v US, pa poraba poskoči na 7,5l.
Kavbojci se ne pustijo zajebavat, laso in drevo sta takoj pri roki. VW ima izkušnje iz prve veje. ;)))
Pa tudi polja odkupljenih VW v US govorijo svoje. 340.000, nekaj od teh že uničenih.

Recimo:velikost Golf, čimlažji avto - recimo 700kg, platika, karbon, Al, projektiran za 20let, kolesa z nizkim kotalnim uporom, 50KW dizel iz 2005, menjalnik prilagojen mestni vožnji. Stavim da po porabi ubije VSE kar je danes superelektronskega na cesti. Pokrije pa več kot 80% vseh potreb. Za ta drugi avto pa 100%, da o električarjih pri trenutnem stanju energetike v EU niti ne govorim. Verjetno bi kkašen parameter lahko še kaj stisnil na dol.
Pred 30 leti se je delalo na jakostnih logičnih čipih, ki bi z 8 biti naslavljali vse naprave v avtu v eni sami zanki + napajanje. Poraba bakra bi šla drastično dol, pa teža tudi nekaj. Zakaj je to umrlo?
V članku je govora o MHEV Toyote in Japoncev, kjer lahko motorji tudi opravljajo vlogo generatorja za baterijo, ne priklopnih Nemcih, ki so različni v skoraj vseh točkah. Ločene večje baterije, polnenje na vtičnicah, poraba in umazanost izpuha dejanskem vsakdanu višja, večja teža ... Nimajo šans.