45 min
Kitajski vlaki so prispeli v Luko Koper, po Srbiji bodo vozili 200 na uro
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
5 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
5 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
6 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
6 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
7 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
9 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
10 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
10 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
10 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
10 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
11 ur
Utrip iz Gornje Radgone
13 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
13 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
14 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
18 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

aimon sporočil: 1.924
[Endimion]
... Kratkoročno pa ima Boeing problem. ...
In to ne majhen: "Boeing je MCAS certificiral, kakor da letalo uporabljajo mehaniki, ki poznajo vsak detajl sistema, ne pa piloti, med katerimi jih ima večina povprečne sposobnosti. MCAS se vključi, ko so zakrilca pospravljena in vpadni kot preseže kritično vrednost, ki je odvisna od hitrosti. Ko kot pade v dovoljene intervale, MCAS zadnji stabilizator vrne v začetno pozicijo in poravna letalo. Toda če je senzor vpadnega kota pokvarjen, se to ne zgodi." slo-tech.com/novice/t752376