Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2795578] 24.09.19 18:48 · odgovor na: pobalin (#2795555)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-207617 24.09.2019 18:48
[pobalin]
Briše se približno pol naših letalskih zvez s svetom (in sveta z nami)
Vidim da si se malo nalezel te zute stampe, kolega. Menda ja slovenski turizem ne sloni na Adriji?? Ce te vzamem dobesedno, letalske zveze res ne bodo vec "nase", kolikor je adrija bila "nasa", ampak letalske zveze kot zgolj zveze bodo pa menda se naprej?!

Od kod in kam tocno (nastejte jih vsaj dvanajst press) zdaj Slovenci ne bomo vec mogli, ker ne bo Adrije?

Kolikor vem, imamo iz Ljubljane dva ali tri lete v London na dan - tudi brez Adrije - od tam pa kamorkoli?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2795578

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2795609] 24.09.19 21:20 · odgovor na: anon-207617 (#2795578)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
> [pobalin]
> Briše se približno pol naših letalskih zvez s svetom (in sveta z nami)

Vidim da si se malo nalezel te zute stampe, kolega. Menda ja slovenski turizem ne sloni na Adriji?? Ce te vzamem dobesedno, letalske zveze res ne bodo vec "nase", kolikor je adrija bila "nasa", ampak letalske zveze kot zgolj zveze bodo pa menda se naprej?!

Od kod in kam tocno (nastejte jih vsaj dvanajst press) zdaj Slovenci ne bomo vec mogli, ker ne bo Adrije?

Kolikor vem, imamo iz Ljubljane dva ali tri lete v London na dan - tudi brez Adrije - od tam pa kamorkoli?
V ČG leti Montenegro Airlines, tudi iz Brnika. Luknja se bo zapolnila, tako da propad Adrie ni za uporabnike neka huda tragedija, razen seveda cca 500 novih brezposelnih.
pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2795615] 24.09.19 22:36 · odgovor na: anon-207617 (#2795578)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
> [pobalin]
> Briše se približno pol naših letalskih zvez s svetom (in sveta z nami)
Vidim da si se malo nalezel te zute stampe, kolega. Menda ja slovenski turizem ne sloni na Adriji?? Ce te vzamem dobesedno, letalske zveze res ne bodo vec "nase", kolikor je adrija bila "nasa", ampak letalske zveze kot zgolj zveze bodo pa menda se naprej?!
Od kod in kam tocno (nastejte jih vsaj dvanajst press) zdaj Slovenci ne bomo vec mogli, ker ne bo Adrije?
Kolikor vem, imamo iz Ljubljane dva ali tri lete v London na dan - tudi brez Adrije - od tam pa kamorkoli?
Si samo na voznem redu samo hitro pogledal in preštel destinacije? In falil približno toliko kot moja žuta reakcija, ker nisem najprej pregledal voznega reda. Morda je tebi London zadosti in najbrž še to samo nekajkrat na leto. Pomisli tudi na ljudi, kot je Gustl, ki letajo poslovno in pogosto in težko dopovejo, da jim ni vseeno, kdaj in od kod letijo. Jaz ga malo razumem, ker sem v bolj mladostnih letih opravil kar nekaj službenega luftfartanja.

Ob seznamu destinacij je za MojeDeželno poslovno luftfart publiko treba upoštevati tudi frekvenco in čas letov. Ni vseeno, ali imaš Bruselj dvakrat ali enkrat na dan, petkrat ali dvakrat na teden. Ni vseeno ali letiš v Pariz zjutraj in popoldan ali sredi dneva. Ni vseeno, ali bodo Lufthansa, Austrian, Swiss ipd. prevzeli Adriine slote ali leteli malo po svoje, kot njim paše.

Ker če imaš let zgodaj zjutraj, pa drugega zvečer, imaš skoraj cel dan, z enim prenočevanjem cela dva za svoje posle v Bruslju, Parizu, Frankfurtu, Zürichu. In veliko več možnosti za dobre povezave naprej. In več rezerve, če se kaj zalomi, da še vedno prideš istega dne. Adria je svojo floto poslala v beli svet vsako rano jutro in to jato zbrala pozno zvečer oz. ponoči doma.

Če bodo enako delali tujci, bo prišel njihov jutranji avion na Brnik med 9h in 10h, MojeDeželani pa potem z njim v tujino med 10h ali 11h. Lahko tudi kasneje. To pomeni, da ne pridejo niti na poslovno kosilo in veliko težje ujamejo dobre povezave za naprej. To so za načrtovanje poslovnih poti rednih/pogostih potnikov zelo pomembna vprašanja, ki jih občasni hobi potniki očitno težko razumejo.

Ne rečem, da ne bo nihče od AF, LH, AU, SW in drugih naredili tako, da bodo njihovi avioni in posadke prenočevali na Brniku in z njega startali zgodaj zjutraj, poceni in simpl pa taka odločitev zanje najbrž ni. Samo toliko.

Aja, pa na eksplicitno vprašanje še eksplicitni odgovor - v zraku je ta hip delno ali totalno naslednjih 16 destinacij: Amsterdam (približno 1/2 letov), Bruselj, Dunaj, Kobenhavn, Frankfurt, München, Pariz (jutranji + večina večernih letov), Podgorica (najmanj 1/2 letov), Praga, Priština, Sarajevo, Skopje, Sofija, Tel Aviv (1/2 letov), Tirana, Zürich.

Pa ne mi iz Brexitanije oponašat z vprašanjem kerkürc rabi Prištino, Skopje, Tirano. Ne vem, kot ne vem, kaj rabi Gustl ali Frankl ali XX pametnejših in uspešnejših od mene, ki za svoj posel veliko letajo naokrog. Domišljam si, da je za te linije obstajal gospodarski ali politični ali obojni interes. Mogoče je Adria z njimi bolj služila svojo tlako sveti aliansi pod überkomando Lufthanse kot pa svetle cekine zase. Naj pove, kdor ve...
Gustl sporočil: 13.629
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2795627] 25.09.19 06:07 · odgovor na: anon-207617 (#2795578)
Odgovori   +    3
[NemirniTujec]
Menda ja slovenski turizem ne sloni na Adriji??
Ne bi bil presenečen, ce bi Adria vec turistov odpeljala kot pripeljala.

Carterji v Grčijo in ostalo Sredozemlje predvsem odpeljejo Slovence ven.

Ne vem, ce drage redne linije pripeljejo enako stevilo turistov notri.

Na dragem letu Adrie iz Frankfurta vidis predvsem poslovneze.

Na letu Easyjet iz Berlina je pa vse pisano.

Udarec je trenutno najbrz predvsem za kongresni turizem, ker tisto spet plača firma in so cene Adrie sprejemljive.

Strani: 1