Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria na tleh; kako so se znašli tisti, ki morajo leteti?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja
dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook
lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
sporočil: 10.844
[FIN-311684]Da parafriziram tisto srbsko-ljudsko modrost o Lasti (Avtobusnem podjetju)...
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
ADRIA al ne Leti....he,he, he....
sporočil: 10.523
No če direktorji letijo iz Celovca in Trsta, potem je jasno, da gre
tu predvsme za interes Slovenije, da kot suverena in ponosna država
zagotavlja več mednarodnih povezav kot Celovec, Gradec, Benetke in
Trst skupaj. Maribor pa vsaj toliko kot eno od teh letališč. Pri
milijardi lai dveh za drugi tir menda ne bo tako težko najti kakih
200 milijonov v 10 letih za letalske povezave. Tu je treba
upoštevati, da ni vse samo prosti trg. Trg je vedno reguliran. Če
obstaja povpraševanj ein potencialno povpraševanje po poletih iz in
v Ljubljano, potem je treba zagotoviti, dabo to možno.
sporočil: 10.523
[FIN-311684]Slovenske turistične agencije bi pa tudi morale nekako podpreti čim več rednih in čarterskih poletov v in iz Slovenije.
Nič usodnega ne bo, če Adria neha leteti, bo pa nekaj nelagodja dokler druge kompanije ne vzpostavijo linij. Če je Thomas Cook lahko bankrotiral in propadel, tudi Adria naj.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 25.09.2019 14:52
[kzupanc]Ne bluzi. Kar se povezav slovenije s svetom tice, rabimo samo linije LJ-FRA, LJ-VIE in morda se LJ-MUC. Adria razen balkana (kjer ima konkurenco v Air Serbia) ni pokrivala nicesar drugega, kamor ne bi mogel priti s povezanimi leti. In za te tri linije bo gotovo interes komercialnih prevoznikov, tudi brez subvencij.
No če direktorji letijo iz Celovca in Trsta, potem je jasno, da gre tu predvsme za interes Slovenije, da kot suverena in ponosna država zagotavlja več mednarodnih povezav kot Celovec, Gradec, Benetke in Trst skupaj. Maribor pa vsaj toliko kot eno od teh letališč. Pri milijardi lai dveh za drugi tir menda ne bo tako težko najti kakih 200 milijonov v 10 letih za letalske povezave. Tu je treba upoštevati, da ni vse samo prosti trg. Trg je vedno reguliran. Če obstaja povpraševanj ein potencialno povpraševanje po poletih iz in v Ljubljano, potem je treba zagotoviti, dabo to možno.
In direktorji ne letijo z sosednjih letalisc zato, ker ne bi hoteli leteti iz Ljubljane, ce bi povezave imela spodobna letalska druzba. Letijo od drugje zato, ker je adria absolutno postala rizik za poslovne poti.
Strani: 1