Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2794941] 21.09.19 07:20 · odgovor na: hostamox (#2794293)
Odgovori   +    1
[hostamox]

Hotel sem napisat, da ti ne more bit fokus le kako čimveč zaračunat.
Vsekakor ne.

Pri biznisu,kot je vaš, ki je verjetno izrazito cikličen, ne rabiš bit preveč pameten(s tem nočem nikogar podcenjevat),da ne rasteš v konjukturi. Če gre gospodarstvu dobro in so službe, bo šlo verjetno dobro tudi finančnemu časopisu.
Res je. Ne le poslovnemu (nismo finančni, ime vara) casopisu. Vecini medijem, kot veliko drugim podjetjem, gre v dobrih casih bolje.

Pravzaprav je to velika past, ki se je nekateri v medijski branzi ne zavedajo dobro. Gospodarska rast zamegljuje, da je spodaj se vedno isti mocan trend, ki najeda tradicionalen medijski biznis.

To se lepo vidi v tem, da kljub splosni rasti (tiskani) mediji v najboljšem primeru ohranjamo prihodke ali nam celo malo padajo.

Kdor si bo sedaj nabil fiksne stroške, recimo z radodarnimi "prevzemnimi premijami za kadre" in ne domišljenimi projekti, bo imel zanimivo obdobje, ko se enkrat obrne.

So pa narocnine, kar je nas glavni fokus pri Financah, precej manj ciklične od oglasevanja, kar je tudi ena od lekcij prejšnje krize.

To je vsekakor res. Problem nastane, če zmanjka strank zaradi predragih traktorjev ali pa trpi kvaliteta zaradi preveč izdelanih.
Zato ne moreš strmeti le k enem cilju npr. večanju profita,če ti
obenem stalno pada št.naročnikov.
Zelo odvisno, kje si startal in do kje gres. Mi smo si nekako zadali cilj, da zelimo biti nad 10.000 naročnikov, da dosti nizje ne smemo spustiti, tudi ce bi to pomenilo boljši contribution margin.
Danes precej vec ostane s slabimi 11k narocniki kot deset let nazaj s 14+k.

Od neke tocke naprej so stranke lahko zelo "drage".

Ce vse pobereš s trga, kar lahko, je to bolj ego (ali napacen KPI) problem kot modra poslovna odlocitev.