32 min
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
3 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
3 ure
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
4 ure
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
4 ure
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
5 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
7 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
8 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
8 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
8 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
8 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
9 ur
Utrip iz Gornje Radgone
11 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
11 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
12 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
16 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice
16 ur
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali 1
16 ur
Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša? (PRO)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-201836 sporočil: 312
[orbita]
> Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.

Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!

Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...

o.
Tukaj sta dva faktorja, en je bil protokol po katerem so merili izpuste in je bil predpisan s strani regulatorja. To da ta protokol ni bil reprezentativen za dejansko uporabo ni bila krivda na strani proizvajalca ampak je bila krivda na strani regulatorja. Goljufanje proizvajalcev je bilo samo takrat, ko so v vozila vgradili naprave ki so med protokolom preverjanja spreminjale režim delovanja motorja in dodatno maskirale izpuste vozil. Avtomobili naenkrat ne onesnažujejo več, samo novi protokoli se naj bi približali izpustov dejanske uporabe.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2793560

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[pesfrdaman]
> [orbita]
> > Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.
>
> Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!
>
> Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...
>
> o.

Tukaj sta dva faktorja, en je bil protokol po katerem so merili izpuste in je bil predpisan s strani regulatorja. To da ta protokol ni bil reprezentativen za dejansko uporabo ni bila krivda na strani proizvajalca ampak je bila krivda na strani regulatorja. Goljufanje proizvajalcev je bilo samo takrat, ko so v vozila vgradili naprave ki so med protokolom preverjanja spreminjale režim delovanja motorja in dodatno maskirale izpuste vozil. Avtomobili naenkrat ne onesnažujejo več, samo novi protokoli se naj bi približali izpustov dejanske uporabe.
Po moje regulator dela že naslednjo "napako", k bo v naslednji krizi dvojno udarila v hrbet. Po nujnosti vpeljave električnih in PHEV vozil opredeljujuejo in posredno napeljujejo proizvajalce, da za znižanje nivoja izpustov šteje model vozil in ne njihova proizvodna količina. Pomeni, da je dovolj, da imajo v ponudbi električno in/ali PHEV izvedbo modela. In ima model znižan nivo izpustov zrecimo 170g na 150g, cela flota pa recimo 125g. V resnici pa prodajo 1000 vozil z izpustom 170g in recimo 10 vozil z manj kot 100g izpusta. Pomeni da za izboljšanje okolja niso naredili kaj posebnega, za razvoj in uvedbo tehnologije pa so porabili ogromna sredstava, in morajo lagati (že zaradi regulatorja, dejansko pa z dogovorom) koliko manj njihova vozila onesnažujejo okolje. Torej najprej zamuja regulator, malo več proizvajalec, največ pa država, ki samo kasira in kadar ji gre novost v nos, se spolh ne odzove, samo nekaj momlja. Da ne rečem, da še subvenionira nemške delavcde, ne naših. Naše samo za avte iz Revoza. Vedno in vse pa plača kupec. Ve se kdo koga.

Strani: 1