5 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
9 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
9 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
10 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
10 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
11 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
13 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
14 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
14 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
14 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
14 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
15 ur
Utrip iz Gornje Radgone
17 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
17 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
18 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
22 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.972
[Avto] Tema: Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma
[#2789004] 15.08.19 10:55 · odgovor na: (#2788989)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 15.08.2019 10:59
:) Tega nisem posebej poudaril , pa niti ne napisal.. ali pa si morda kaj slabše razumel.

Vsakodnevna uporabnost Toyote in Honde je zame boljša od tegale BMWja, res pa je stvar navade.

Kar se tiče stroška baterije in upada njenih zmogljivosti. Ja, pri Toyoti in Hondi bo upadala, vendar bo ogljična učinkovitost delovanja pogona pri 50% slabši bateriji morda padla za 20% (zaradi celovitega delovanja hibridnega agregata), pri Bemflu pa pri padcu 50% učinkovitosti baterije se bo lastnik Bemfla praktično vozil 90% (ali več) na gorivo in bo ogljični izpust tedaj narasel več, kot velja danes, če imaš le bencinski pogon; avto je zaradi škart baterij in dodatnih sistemskih naprav težji za skoraj 300 kg...

Kaj hočem reči - teoretično? Čez 7 let in vožnje cca. 25.000 km letno z vozilom bo ogljičnega izpusta (in porabe goriva) iz Toyotinega in Hondinega vozila za recimo 10% več kot danes, pri Bemflu pa 25%, ali pa boš moral flikniti 4 čuke za zamenjavo baterij, da vzpostaviš staro stanje... ali pa boš zato Bemfl hibrid kupil za recimo 3,5 čuke ceneje kot sicer.

Vse to je logika, poznavajoč v grobem različne načine delovanja obeh sistemov.

Merjenje kapacitet baterije bo v bodoče reden postopek ob prodaji rabljenega e-vozila, predvidevam, da bo to sprva dobra praksa resnih prodajalcev, ki jo bo nekoč zakonodajalec predpisal kot obvezno, da se neuke stranke poduči o stanju vozila in morebitnih servisnih stroških.

(Pri vsem skupaj pa se je vprašati, zakaj tak napad na dizel, ki ima še precej rezerve za razvoj in dosego appr. 95 g/km CO2 v nekaj letih, saj je že danes nominalno pri 115 g/km.)