Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.
Zapisa nisem razumel kot osebni nivo :) Me pa veseli diskusija.

Moj pogled na e-mobilnost je namreč takšen. Še pred tremi ali štirimi leti je praktično ni bilo. Potem pa se je začela pojavljati.

Seveda ICE ne moreš kar preprosto zamenjat za e-avto, sta pa vsaj dva primera, ko je smiselno razmislit o nakupu e-avta. Ni nujno, da se v takih primerih odločiš za nakup, trdim le, da je razmislek smiseln.

1. V podjetju, ki ima več osebnih službenih vozil, je smiselno preveriti, za kakšne vožnje jih uporabljajo. Morda pa bi bilo racionalno, če je npr eden od petih avtov električni.

2. Pogosto slišimo, da naj bo e-avto drugi družinski avto. Meni se zdi to precej logično. Tudi zaradi lastnih izkušenj. Ko sem bil star 40+ in imel dva majhna otroka in dve stari mami v LJ, smo verjetno opravili 40-50 km mestne vožnje na dan.

Sklepam takole: vse več je primerov, ko je smiselno razmislit o e-avtu. In število takšnih primerov bo vse bolj raslo. K temu bodo pripomogli razvoj baterij, infrastrukture in še kaj.

Za nekatere primere in nekatere voznike najbrž e-avto ne bo nikoli primeren. A takšnih primerov bo vse manj. Predvsem pa se mi ne zdi smiselno na osnovi takšnih primerov trditi, da so e-avti crap. Predvsem so drugačni kot ICE, a drugačni so tudi časi...