5 min
Meekica, najboljši dijaški živilski izdelek na tekmovanju Ecotrophelia Slovenija Junior
7 min
Plovba ladij okoli Afrike povečuje izpuste za dodatnih devet milijonov avtomobilov
12 min
Odstopil šef največje evropske banke HSBC
29 min
Francoski BDP v prvem četrtletju zrasel za 0,2 odstotka
34 min
V Nemčiji bodo letos v železnice investirali 16,4 milijarde evrov
1 ura
Vodnik za vinarje: Kako pravilno navesti sestavine in hranilne vrednosti na vinskih etiketah?
3 ure
Ajdovščina: njeni prebivalci izglasovali hiter razvoj
6 ur
Majske dražbe: stanovanja, apartmaji, hiše, gostilna in zemljišča
13 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Šale, pop glasba in skrajna iskrenost: kako Tiktok spreminja prodajo stanovanjskih nepremičnin
16 ur
Tudi Škoda se v prihodnjem desetletju ne namerava odpovedati klasičnim motorjem 1
17 ur
Koliko ljudi bi kupilo pokojninsko zavarovanje, če bi bilo prostovoljno? 28
19 ur
Bruselj slišal Slovenijo in potrdil nova pravila za označevanje porekla medu
19 ur
Kako visoke dividendne donose letos ponujajo slovenske borzne družbe
20 ur
Ali res lahko obnovite podatke v primeru kibernetskega incidenta? (Oglas)
20 ur
Še en Applov produkt izpolnil pogoje za strožje omejitve v EU
20 ur
Kakšni so dolgovi in premoženje šiviljskega podjetja Joca Pečečnika
21 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
21 ur
Sklad Alfi RE prevzel nastajajoči poslovni objekt na Letališki
22 ur
Četrt milijarde za železniško postajo Ljubljana? Tudi na ponovljenem razpisu cene prebijajo oceno

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[FIN-311684]
> [sopranos]
> > [FIN-311684]
> > > [tes]
> > > Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> > > Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> > > Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
> >
> > Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.
>
> Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000....
>
> Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.
>
> Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb...

Včasih primerjave res zvenijo neprimerljive pa vendar neposredne letalske povezave z npr. ZDA, Kanado ali Južno Korejo, letališče v Zagrebu ni dobilo zaradi tega, ker bi več Hrvatov kot Slovencev letelo na te destinacije, dobilo jih je predvsem zaradi strateške odločitve lastnikov letališča, da bo Zagreb mednarodno regionalno središče in bo pobiral potnike vsenaokrog. Spomnimo se, za Južno Korejo je bil v igri Brnik, Korejci so izbrali Zagreb. Sicer, jaz ne potujem veliko in bo kmalu tega še manj.
A misliš, da so tujci bebci? Pogledajo cifre, ki sem jih omenjal in še dodatne. In potem tudi iz tega izhajajo. Tako, da niti približno ne gre za to, da so Nemci slabi, Francozi pa dobri. Če imaš slabše danosti moraš narediti več in se bolj potruditi. Pri nas pa politika samo molze, grabi in ovira. Ne moreš potem pričakovati, da bodo podjetja tvegala. Se pač obnašajo racionalno in v okviru danosti, ki jih imajo.

In tudi letališče v Zagrebu ni neka perla, če smo že pri tem.