4 ure
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
4 ure
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
8 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
8 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
9 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
9 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
10 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
12 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
13 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
13 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
13 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
13 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
14 ur
Utrip iz Gornje Radgone
16 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
17 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
17 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
21 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.07.2019 17:41
[Macadamia]
Tako je. Zakaj Boeing ne usvtari novo letalo, upoštevajoč vse kar znajo in vejo in kar so dokazali z 787? Zakaj vztraja pri 50 let starem dizajnu, ki ima svoje limite, predvsem zaradi nizkih kril? Kot da bi Renault v tekmi z golfom vztrajno posodabljal katrco...
Saj pa to je znano. Boeing je pod vodstvom ljudi ki nimajo pojma o avionih zaspal za volanom in jih je Airbus neprijetno presenetil z modelom A320neo. Razvoj nadomestka za 737 bi trajal 10 let, 737MAX so uspeli spacati v petih letih zaradi "grandfathering" odpustkov (kar pomeni da ni treba certificirati aviona na novo, ce gre samo za izpeljanko starejsega modela).

en.wikipedia.org/wik...s_McNerney

As Boeing's first CEO without a background in aviation he took the decision to upgrade the 737 series to 737 MAX instead of developing a new model.