35 min
Stroški oklestili dobiček BMW
50 min
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
1 ura
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
4 ure
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
4 ure
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
4 ure
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
4 ure
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
6 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
6 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
13 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
16 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
16 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
16 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 6
18 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
19 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
19 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
19 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)
20 ur
Bodo stavkajoči na upravnih enotah ostali brez plač? 3

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.405
[PetraS]
ne gre scer zanemarit, da tudi so tud fintechi že pogruntal, da rabijo bančno licenco. me spominja mal na to, kar se v splošnem dogaja s spletnimi ponudniki storitev - se kar približujejo klasičnim. od tega, da delajo fizične štarcune do levla storitev, ki jih ponujajo... pri tko regulirani panogi, kot je bančništvo, bodo težko dolgo držal cenovno privlačnost..
Ja, samo digital najprej uniči klasične modele. In potem na njihovem pogorišču postavi tudi nekaj fizičnih trgovin/pisarn/poslovalnic in to v bistveno manjšemu obsegu. S tem, da velikokrat digital začetna leta posluje pod drugimi regulatornimi okviri (oz. kar brez nekih pravil) in tudi izvaja neke vrste dumping (zanimivo, da je bilo včasih to prepovedano). In ker ni na borzi, vrsto let ni nobenega pritiska po ustvarjanju dobička. Važno je samo, da hitro raste.

Pa še nekaj je, digital je sexy, ima pozitiven image, medtem ko so klasiki stari, dinozavri, dolgočasni in imajo slabo podobo.

In potem v zadnji fazi niti ni pomembno,če bodo digitalci zvišali ceno svojih storitev. Ker bodo to storili v svetu, kjer bo bistveno manj konkurence in bodo imeli tak obseg, da se jim novi ponudniki niti pod razno ne bodo morali približati. Če se bo pa kaj slučajno nakazovalo, ga bodo pa še pravočasno kupili.