Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria svojim potnikom naknadno zaračunava gorivo
Strani: 1
sporočil: 30.415
Tisti, ki lahko naj odjebe Adrio Airways in pika. Če nekdo želi
potovati s še vedno državno Adrio naj mirno sprejme vsa
presenečanja, sicer z Adrio največ potujejo s potnim nalogom, ki ga
potrdi država.
sporočil: 4.944
Adria Airways lahko svojim potnikom naknadno zaračuna gorivo, če se cene lega od zakupa čarterskega leta zviša.
To lahko naredijo v primeru zvišanja ali znižanja cene goriva. »Ta se je v zadnjem obdobju močno zvišala,« so zapisali.Me pa zelo zanima ali so kdaj komu vrnili denar, ker se je cena goriva znižala????
sporočil: 5.650
[FIN-311684]Točno tko privatniki moramo odjebat ta državni prevozniški kolhoz in naj se kar politka začne furat iz Zagreba kot mi vsi, bodo vsaj vidl kaj je letališce in vizija za 50 let naprej in ta Adria je zdej samo še zaradi državnih prevozov vse ostalo je čip šit
Tisti, ki lahko naj odjebe Adrio Airways in pika. Če nekdo želi potovati s še vedno državno Adrio naj mirno sprejme vsa presenečanja, sicer z Adrio največ potujejo s potnim nalogom, ki ga potrdi država.
sporočil: 10.358
Saj ni državna. Lastnik je tuj sklad. Še lepše, lastnik je ordnung
und disziplin.. nemški sklad.
sporočil: 5.650
[Endimion]Eno leto agonija in državna ne vizija pa traja že 20 let v enem letu pa ne narediš nič
Saj ni državna. Lastnik je tuj sklad. Še lepše, lastnik je ordnung und disziplin.. nemški sklad.
sporočil: 10.358
Pa zakaj misliš da je bila adria "prodana"? In to lastniku, ki se
nikoli prej ni ukvarjal z letalskim poslom?
To je bil otsource stečaja. 4K v treh letih ni z adrio ustvaril € dobička, kapital pa so zagotavljali z racunovodskimi akrobacijami.
In ja.. če navedbe Siola držijo je švab dejansko probal ono Tajnikarjevo, da je Adria zato, da se vozimo. "Dajte nam pomoč al pa ne boste leteli". Šarec jim je dal middle finger. In prav je tako.
To je bil otsource stečaja. 4K v treh letih ni z adrio ustvaril € dobička, kapital pa so zagotavljali z racunovodskimi akrobacijami.
In ja.. če navedbe Siola držijo je švab dejansko probal ono Tajnikarjevo, da je Adria zato, da se vozimo. "Dajte nam pomoč al pa ne boste leteli". Šarec jim je dal middle finger. In prav je tako.
sporočil: 4
Ni samo pri Adrii tako, potujemo z drugo let. družbo na počitnice
in smo dobili obvestilo o dodatnih stroških za gorivo, zato ne
pljuvajte vsevprek čed Adrio.
sporočil: 179
Ob nakupu vozovnic so cene goriva znane. Torej naj ga isti dan, ko
plačam karto, tudi kupijo, pa ne bo problemov.
Aja, ne morejo, ker so denar, ki ga bom vplačal jutri, že lani zagonili. Ampak zakaj točno bi bil to moj problem?
Aja, ne morejo, ker so denar, ki ga bom vplačal jutri, že lani zagonili. Ampak zakaj točno bi bil to moj problem?
sporočil: 30.415
[slovenecnb1]Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo. Raje smo ga prodali Nemcem, ki so iz Brnika naredili podeželsko letališče iz katerega vse svetovne povezave vodijo na nemška letališča. Istočasno so Francozi naredili oz. še vedno delajo iz Zagreba spodobno mednarodno letališče s povezavami z Ameriko, Dalnjim vzhodom, Bližnjim vzhodom...Kot si dejal, okno v svet za Slovence postaja zagrebško letališče, ki ima veliko hibo, da se po 23. uri zapre in bohnedaj, če letalo prileti po tem času...
> [FIN-311684]
> Tisti, ki lahko naj odjebe Adrio Airways in pika. Če nekdo želi potovati s še vedno državno Adrio naj mirno sprejme vsa presenečanja, sicer z Adrio največ potujejo s potnim nalogom, ki ga potrdi država.
Točno tko privatniki moramo odjebat ta državni prevozniški kolhoz in naj se kar politka začne furat iz Zagreba kot mi vsi, bodo vsaj vidl kaj je letališce in vizija za 50 let naprej in ta Adria je zdej samo še zaradi državnih prevozov vse ostalo je čip šit
sporočil: 3.976
Pa saj to je totalna smejurija.
Ampak vrag je odnesel šalo; tele pizdarije, in takšno noro zajebavanje s strani nekaterih, se lahko uredijo samo še s stalinističnimi ukrepi.
Ampak vrag je odnesel šalo; tele pizdarije, in takšno noro zajebavanje s strani nekaterih, se lahko uredijo samo še s stalinističnimi ukrepi.
sporočil: 21.898
lol. nekateri potniki so zgleda preseneceni nad dejstvom, da letala
poganja gorivo.
kaj vi mislite, da vas bo adria vozila v svojo skodo, ko narastejo cene goriva ali kaj? jasno je, kaj je potrebno narediti. odjebati prav vsa letala, ker nemarno onesnazujejo okolje. pa ne bo nobene tezave s ceno letalskih kart.
kaj vi mislite, da vas bo adria vozila v svojo skodo, ko narastejo cene goriva ali kaj? jasno je, kaj je potrebno narediti. odjebati prav vsa letala, ker nemarno onesnazujejo okolje. pa ne bo nobene tezave s ceno letalskih kart.
sporočil: 1.153
Kot sem jaz prebral in razumem da je Adrija sklenila posel z
turisticnimi agencijami pod pogojih kot jih je.
Zakaj potnik ne pizdi nad turisticno agencijo, ce mu niso omenili moznosti doplacila oz poplacila na racun avio benza pri sklenitvi aranzmaja?
Kolko mi je znano Adrija ne podpisuje pogodb za Charter lete ce niso pokriti v celoti plus tisti neki svoj zasluzek katerega so se ga namenili ustvarit za omenjeni let.
Pri osvescenih velja da ob sklenitvi turisticnega aranzmaja kateri vsebuje potovanje z letalom vedno povprasa o letalskem prevozniku.
Zakaj potnik ne pizdi nad turisticno agencijo, ce mu niso omenili moznosti doplacila oz poplacila na racun avio benza pri sklenitvi aranzmaja?
Kolko mi je znano Adrija ne podpisuje pogodb za Charter lete ce niso pokriti v celoti plus tisti neki svoj zasluzek katerega so se ga namenili ustvarit za omenjeni let.
Pri osvescenih velja da ob sklenitvi turisticnega aranzmaja kateri vsebuje potovanje z letalom vedno povprasa o letalskem prevozniku.
sporočil: 30.415
[kren]Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...
> [FIN-311684]
> Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
sporočil: 30.415
[kren]V času prodaje Brnika in zbiranja ponudb so Kitajci (na jaz!) dejali, da jih Brnik zanima kot kitajska vstopna točka v EU z direktnimi letalskimi povezavami s Kitajsko, res da niso omenjali številke 20 letal, torej lahko bi jih bilo več ali manj. V vsakem primeru bi danes Brnik bil drugačen. Zakaj si Kitajci želijo leteti prav v Slovenijo? Najbolje je vprašati njih. Tudi iz Maribora so želeli narediti "kitajsko" letališče pa jih je država kar lepo ogoljufala, ker svojih obljub ni izpolnila.
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...
Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
sporočil: 30.415
[kren]Kje pa, sicer niti Nemcem ni za verjeti.
> [FIN-311684]
> V času prodaje Brnika in zbiranja ponudb so Kitajci (na jaz!) dejali, da jih Brnik zanima kot kitajska vstopna točka v EU z direktnimi letalskimi povezavami s Kitajsko
Pa ti verjameš vse, kar ti natvezijo Kitajci?
sporočil: 273
[kren]Zakaj bi Kitajci želeli tu "vstopno točko) ?
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...
Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
Kolikor razumem ne zaradi potnikov temveč zaradi prevoza tovora. Glede tega rabijo kar nekaj regijskih letališč, ki so bliže ciljnim destinacijam in bolj poceni kot npr. Frankfurt. In tu niso v spolu samo eni Kitajci, temveč je več teh špediterjev.
To za Maribor se niopolnoma izgubljeno, bi pa moral dovoliti podaljšanje steze s čimer bi lahko pristajala večja letala.
To bi bilo koristno za Maribor, ker je poleg takih vstopnih točk veliko "servisnih organizacij" s sorazmerno dobrimi in stabilnim službami in tudi obremenitev okolja primerjalno gledano napram kakšni Magmi ali pa lokalnemu "industrijalcu" bi v razmerju na dodano vrednost bila s tako dejavnostjo precej manjša.
sporočil: 14.456
Prejeli smo sporočilo bralke, ki je, potem ko je turistični agenciji že plačala potovanje, dobila domov še dodaten račun za 12 evrov na osebo za plačilo goriva.Res ste kulski! Anonimna a zagotovo totalno resnična bralka je gotovo ponosna nase in na vas in bo ostala vaša zvesta naročnica. Taki je treba (u)streči.
Po podatkih portala Bloomberg je cena kerozina res zrasla, in sicer za štiri odstotke. Pa vendar je še vedno nižja, kot je bila konec tretjega četrtletja lani.
1. Tako, da je ne vprašate, če ima ponudba/pogodba agencije kakšno klavzulo o možnem dodatku za gorivo.
2. Tako, da ne navedete imena agencije in ne preverite te zgodbe pri njih, ki so pogodbena stran vaše zvesten bralke, ampak planete direkt na Adrio, ker zdaj je zaukazano tepežkanje Adrie z vsemi sredstvi!
3. Da motovilite z nekakšnimi Bloombergovimi podatki o ceni kerozina, ne da bi precizirali od kod so te cene in obdobje, v katerem je cena zrasla za 4% in razložili, kaj ima konec tretjega četrtletja lani s tem primerom. Je zvesta bralka to potovanje plačala v zadnjem trimesečju 2018? Vam na Petrolu in Fraportu nočejo izdati gibanja monopolnih cen brniškega kerozina v zadnjem letu? Aj uonder uaj...
sporočil: 14.456
[slovenecnb1]Kot je Črt nekoč lepo citiral Iva Andrića ali nekoga drugega iz daljnjega bratskega plemena...:
Točno tko privatniki moramo odjebat ta državni prevozniški kolhoz in naj se kar politka začne furat iz Zagreba kot mi vsi, bodo vsaj vidl kaj je letališce in vizija za 50 let naprej in ta Adria je zdej samo še zaradi državnih prevozov vse ostalo je čip šit
forum.finance.si/?m=...727&single
Strani: 1