6 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
6 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
10 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
10 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
11 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
11 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
12 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
14 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
15 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
15 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
15 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
15 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
16 ur
Utrip iz Gornje Radgone
18 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
19 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
19 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
23 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[crt]
The Max software -- plagued by issues that could keep the planes grounded months longer after U.S. regulators this week revealed a new flaw -- was developed at a time Boeing was laying off experienced engineers and pressing suppliers to cut costs.

Increasingly, the iconic American planemaker and its subcontractors have relied on temporary workers making as little as $9 an hour to develop and test software, often from countries lacking a deep background in aerospace -- notably India.

finance.yahoo.com/ne...57048.html

sparat je treba, pa naj stane kar hoce
Na airliners.net o tem debatiramo ze nekaj dni. Total management failure. Ko imas tak ugled, tako profitabilen biznis in taksno ekonomijo obsega ... pa ne mores delati softvera v ZDA... ni to en puny startup ki hoce ziveti od clickov. Imeli so 1700 narocil za 737MAX, softver pa je treba razviti samo enkrat...