7 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
11 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
11 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
12 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
12 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
13 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
14 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
15 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
15 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
16 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
16 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
16 ur
Utrip iz Gornje Radgone
19 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
19 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
20 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
24 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[vickibedi]
Tretja možnost je, da se letalo dizajnira v osnovi tako, da deluje brez vsega tega softwer virtual šita, tasko da lahko pilotira vsak standardno teniran pilot.
To skoraj ni mozno. Novejsi avioni so skoraj vsi brez izjeme FBW (fly by wire), kjer je pilot popolnoma izoliran od fizicnih krmilnih povrsin. Vsi airbusovi, 777, 787, Sukhoi 100 Superjet... Ampak zato imajo hudo redundanco (trojno, da lahko nemoteno delajo tudi ce kak senzor ali comp na krovu crkne).

Problem 737 MAX je, da ni FBW in pri MCAS imel niti dvojne redundance, kaj sele trojno. Na staro kravo izpred 50 let so po malem stukali dodatne in dodatne stvari in na koncu prisli do tocke, ko se vse podira. Ene stvari so kot FBW (MCAS, STS), samo brez redundance, ene so 50 let stare (trim zajla do trim kolesa). In to bi naj seamless delovalo skupaj. Well, not anymore.