Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[hijena1]
za letet z A350 bi rabli še 100m steze. kar najbrž ne bi bil noben problem, če bi se resno lotili. težje bi blo dobit povezave naprej v Evropo, ker MB flughafen bi lahk bil samo hub, ne pa končni cilj. za kaj takega bi blo pa bistveno cenej in bolje izkoristit Brnik z že obstoječimi povezavami Frankfurt, Pariz, Bruselj, Minhen, ....
Ce prav razumem je problem, da Brniku ne manjka kapacitet za pristajanje in vzletanje, zato je MB letalisce prakticno nepotrebno in bo vedno tako, razen ce na Brniku za 10x povecajo promet in bo steza postala prevec zabasana. Ni nobenega razloga, da bi letalo pristalo v MB, ce lahko v Ljubljani.

Cudi me, da ni vec zanimanja med carteristi, ker to je ravno tisto, kar nabase kapacitete potniske infrastrukture cez poletje... carterji iz maribora bi lahko pokrivali del avstrije, hrvaske in morda celo madzarske.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2778228

Strani: 1

hijena1 sporočil: 1.214
tako je. na Brniku lahko pristane bistveno več letal ali pa večja letala. še zlasti, ko bo končno narejen nov terminal.

hec je, da letališče deluje v paru z drugim letališčem in kapaciteto zračnega prostora med njima. praktično vseeno je, ali leti adrija iz Brnika v Bruselj z najmanjšim (70 potnikov) ali pa največjim (150 potnikov) avijonom ob uri, ki jo ima. ne bo pa mogla (ali pa zelo težko) ob drugi uri, ker je Bruselj, Frankfurt, Minhen, Pariz,.... poln. mogoče ob komercialno nezanimivih delih dneva, npr. po 9 uri zvečer (ostaneš brez nadaljnih povezav) ali pa pristanek zgodaj zjutraj (odhod iz Brnika ob 4, čekiranje ob 2 zjutraj).

Strani: 1