Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2775225] 20.05.19 07:57 · odgovor na: (# 2774907)
[jani1974]Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
> [shevchenko]
> "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2775225
Strani: 1
[#2775260] 20.05.19 10:21 · odgovor na: (# 2775225)
[Mleben]3×16A nima praktično nihče, najbolj pogost je pa 3×20A. Odvisno kakšne porabnike imaš na takem priključku če nimaš kaj posebnega (npr. močno TČ), se čez noč da napolniti avto s par deset kWh.
> [jani1974]
> > [shevchenko]
> > "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
>
> Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
[#2775307] 20.05.19 12:04 · odgovor na: (# 2775225)
[Mleben]Ma, nekako tako bodo stvari potekale:
> [jani1974]
> > [shevchenko]
> > "To podkrepi tudi podatek, da je Slovenija v EU kar na sedmem mestu po deležu samostojnih hiš ali dvojčkov in ima tako izrazito dobro osnovo za izgradnjo domačih polnilnih postaj."
>
> Ha, torej pri poršeju računajo, da se bodo ljudje selili na kmete, da bodo lahko imeli avto?
Koliko teh hiš bi sklenilo višje pakete od 3 X 16A varovalk priklopne moči, investiralo v polnilne postaje, se ukvarjalo z načrtovanjem uporabe, da bo prevočasno napolnjen itd? To število hiš je samo nova fora parcialno razmišljajočih navdušencev. Kot tisti bosanski vic o Hasotu in Mujotu, kjer raziskujeta možnost prodaje čevljev v Afriki. Eden poroča "čudovito, vsi so bosi" drugi pa "nemogoče, vsi so bosi". Največji dvom elektrifikacije je shranjevanje enegije, a se problemu tile vsi veselo izognejo. In se oprimejo vsakega razloga, ki ga pes na repu prinese.Hočem reči, da bo razmerje novih električnih kupcev na podeželju verjetno zelo podobno pri nas kot drugje. Na veliko većino blokarskih lastnikov pa vsi "nehote" pozabijo.
- naše večje vasi, ki jih ljubkovalno imenujemo mesta, se bodo ob pospešenem pritoku migrantov dokončno getoizirale
- v begu pred šikaniranjem, nasiljem in kriminalom se bodo premožnejši prebivalci selili na podeželje
- za prebivalce getov ne bo služb, tako da tudi denarja za avtomobile, parkirišča, garažne hiše v glavnem ne bo, tistih par avtov si bodo pa toliko med seboj kradli in prevračali, da ne bodo bistveni
- ostajal bo mestni promet, ki pa ne bo napredoval, ampak nazadoval, ker ne bo nobene varnosti na njem
- se pravi, preostali avti se bodo uporabljali za prevoz iz podeželja v službe, ki bodo varno na obrobju mest in glede na naše slovenske razmere bodo čisto lepo lahko električni, če bosta Merklova in Weber tako odredila. In bosta to odredila, če bo uspelo Nemcem spraviti skupaj tovarno baterij. Od tega detajla je vse odvisno, ostale skrbi lahko forumaši kar pozabite :-)
Strani: 1