4 ure
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
8 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
9 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
10 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
10 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
11 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
12 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
13 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
13 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
14 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
14 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
14 ur
Utrip iz Gornje Radgone
17 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
17 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
18 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
22 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.405
[tes]
Moj pogled oz poznavanje Adrije velja za cas lastnistva 4K sklada.Adriji s svojimi felerji vsekakor ne gre v cast da ima titl nacionalnega prevoznika.
Fraport v primeravi z Vinci airports se nikjer ni pripeljal vec letalskih druzb na svoj teren kot to pocenja oz uspeva Vinciju. Da ne omenjam lastnika ZAG letalisca.Njihovo hendlanje z potniki v svoji JP avli raje bolj kot ne podobno avanturi. Pa ni vsega kriva prostorska stiska. Je pa dober izgovor.
Jah, kaj si pa pričakoval? A da bo Adrio kupilo resno podjetje in vanjo zmetalo 100+ milijonov EUR, ker toliko bi potrebovali, če bi hoteli kupiti letala in biti konkurenčni.

Saj kaj so sploh z Adrio kupili? Letal ne, ker jih nima. Licenco za letenje in nekaj slotov na drugih letališčih. In saj vidiš kako zadeve vodijo, prenašajo premoženje in številke z levega v desni žep in spet nazaj. Vmes pa izguba raste. Na eni točki bodo pa samo razglasili insolventnost. Vzeti pa tako ne bo prav veliko.

Število potnikov na brniškem letališču se povečuje, delež Adrie v prepeljanih potnikih pa vedno bolj upada, medtem ko delež ostalih prevoznikov narašča. Je pa Adrie še vedno največ. Zato me po svoje preseneča, da imajo Nemci toliko poguma, da bodo gradili.

S Hrvaško se verjetno težko primerjamo. Kot prvo je Zagreb cca. 3x večji od Ljubljane, potem ima Hrvaška tudi ogromno turistov poleti in tudi za del Slovenije je Zagreb bližji od Ljubljane.

Vseeno pa jaz ljubljanskega letališča ne bi kar odpisal. Trenutno se okoli letališča ogromno gradi, Ljubljanska kotlina ima vedno več prebivalstva in vedno večjo kupno moč. V neposredni bližini letališča so 3 zelo dejavne poslovne cone.