45 min
Država bo dala 3,5 milijona evrov za nov center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 1
54 min
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
1 ura
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
3 ure
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
3 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
3 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
3 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 9
3 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
4 ure
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 7
5 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
6 ur
Izzivi in prelomnice
8 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
8 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
11 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
11 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
13 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
13 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
13 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 6

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Še ena, sicer pričakovana, fake razsikava.

Za električno energijo računajo porabo CO2 tudi pri proizvodnji in razgradnji elektrarne (premog 840 g / kWh, nuklearka 12 g / kWh, veterna 11 g/kWh enegije, fotovoltaika 42 g/1 kWh), a bencina nastane kar v benciskem tanku. Avto se pa vozi v 6. prestavi 90 km na uro? Je tak?

Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Kje pa je čiščenje Mehiškega zaliva, naftne razsikave in vrtanja, tankerji, cisterne, črpalke, ki tudi vse skupaj porabi nekaj energije.
Po dizelgate, ADAC poročilu bo teh plačanih raziskav še veliko, da bi ja rešili nemško avto industrijo. :-(
Žalostno.

Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770632

Strani: 1

orbita sporočil: 214
Zadnja sprememba: orbita 18.04.2019 14:24
Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Za razliko od TE, ki uran črpa kar iz zemlje?! In koliko se izgubi štroma preden pride do elektromotorja v avtu?! U R so full of ***.
Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.
Tako zmanjšuješ pomen CO2 onesnaževanja, kot bi prespal zadnjih 10-20 let. Politika s ukvarja skoraj izključno s tem onesnaževanjem. Je pa res, da BEV pri reševanju tega problema ni kaj prida uspešen in "električisti" usmerjate pozornost samo na zadeve, kjer ima BEV nekaj prednosti.

o.
anon-180321 sporočil: 129
No, končno en komentator, ki postavi pod vprašaj bencin! Ta IZGUBLJA ekološko gledano tudi proti dizlu! Vzemimo dvoje: količino potrebne načrpane surove nafte za pridobitev enega litra bencina in ustrezno količino surove nafte, potrebno en liter dizla. Nista enaki! Pa dajmo popust in recimo da sta ti količini enaki, torej izpod zemlje smo v obeh primerih pridobili vsaj enako količino problematičnih snovi. Od tu dalje je tehnološki postopek za dizel krajši in zato vsebuje več spornega, vendar, kje pa se odlagajo ostanki rafiniranja iz procesa za bencin? Mogoče na kak drug planet ali malo bolj smrdi okrog rafinerij? Dodatno (1) je za daljši postopek rafiniranja bencina potrebno več energije in dodatno(2) k temu velja, da z dizlom narediš precej več kilometrov!- zaradi boljšega izkoristka!

Zeleni metan le, če se bo izdeloval iz CO2 iz zraka, ker tja bodo šli produkti izgorevanja, ki so voda in CO2. Koliko proizvodnja le tega porabi energije (kakšne?)?
Glede EV: režim vožnje avtomobilov ni enak kot pri letalu ali vlaku, nikakor ni enakomerne hitrosti kot bi si jo želeli pripravljalci standardov merjenja porabe...še vedno velja, da je 1,5 tone težak avto, ne glede na pogon, ekološko bolj ustrezen kot 2,5 tone težak avtomobil, prav tako neglede na pogon. Tako, da pozabili bomo na veliko težo akumulatorjev, ostaja le vodik. Z električnim avtom na akumulatorje se bi počutil kot da bi zaradi 2 dcl popitega vina na dan okrog kolovratil s 25 litrsko kanto z vinom...

Strani: 1