Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
Strani: 1
sporočil: 2.117
[alek14]A narejen na Češkem. In tale razmak zadaj mi ne izgleda 7,3 cm, ampak bližje 20 cm, pa je naslonjalo prednjega sedeža celo za srednjim stebričkom?
Seat...
sporočil: 1.214
problem rapida je bil, da če si ga samo malo opremil, je postal
hudo drag glede na dejstvo, da je bil mišljen bolj kot ljudsko
vozilo. in manjkal mu je en normalen bencinski motor z vsaj litrom
in pol prostornine, 110KM, pa brez turbo navlake. tako si bil pa
prisiljen kupit smrDIJa, ki pa ni za po mestu sploh!
sporočil: 61
Sedeža sta na sliki kar precej nazaj pomaknjena. 7,3 centimetra
prostora bi moralo biti za kolena, ko potnik sedi.
sporočil: 768
Izgleda poceni plastika v notranjosti, ročna zavora izpred 20 let,
enako tudi VW T-cross! Neverjetno za današnji čas, razen pri kakem
klasičnem terencu! Vse armature škod in VW so enake. Ti avti nimajo
čara, so samo delovna vozila, ne slaba, da ne bo pomote, ampak
forma ne potegne...na žalost!
sporočil: 3.976
[igor1976]Ker je električna navadno sranje.
Kako to, da ima še vedno klasično ročno zavoro?
Mislim, kakšno vprašanje...
sporočil: 3.976
[notomi]Iz česa pa naj bo notranjost? Iz slonovine in biserne matice, ki ju device izrezljajo ob polni luni?
Izgleda poceni plastika v notranjosti,
Dajmo bit resni, za avto tega cenovnega razreda izgleda notranjost zelo dobro.
Ti avti nimajo čara, so samo delovna vozilaJa, so delovna vozila, tako kot so iPhoni in Samsungovi smartphoni samo komunikacijski pripomočki...
sporočil: 21.898
Zadnja sprememba: shevchenko 18.04.2019 06:02
Ehehe, dva jurja pa je dražji. To je podražitev za več kot deset
odstotkov. Pa še problem s prenizko inflacijo imamo, baje.»Ne želimo, da scalo omenjate kot tekmico golfu,« je priznal eden od inženirjev.
Klasika. Ne verjemi ničemur, dokler ni uradno zanikano
sporočil: 482
Imamo jo pri dveh avtomobilih in me nič ne moti, prej nasprotno,
res pa je, da nisem več 20 let star, da bi se z ročno obračal...
sporočil: 3.976
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni
ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit
ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi
ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je
to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično
potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena.
To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen
standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat
navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...
V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...
V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.
sporočil: 31.945
[matjazfinance]... čuj, ker z elektronsko ročno zavoro zdaj lahko v hrib speljejo - ob pritisku na gas se zavora sprosti avtomatsko - tudi tisti, ki z navadno ročno zavoro ne znajo in te je stoječega zadaj lahko vedno strah, če boš pri počasnem premikanju/ustavljanju kolone v hrib ostal cel ... no, kar pa se tiče feedbacka, pa če res ne stojiš na mestu, ampak se samo rahlo premikaš, je feedback - če ne vidiš standardne rdeče lučke na armaturki - zategnjene elektronske ročne zavore preveč močan, da ne bi vedel, če je zavora zategnjena ali ne, tako da je meni elektronska ročna zavora ena redkih novotarij, ki se mi zdi OK ... aja, pokvari pa se lahko vse ...
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena. To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...
V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.
sporočil: 3.976
[najobj]To je hill hold funkcija, za katero ne rabiš elektronske ročne. Je doma avto, ki ima povsem klasično mehansko ročno zavoro s heblom med sedežema, hkrati pa ima tudi hill hold funkcijo.
... čuj, ker z elektronsko ročno zavoro zdaj lahko v hrib speljejo - ob pritisku na gas se zavora sprosti avtomatsko
sporočil: 31.945
[matjazfinance]
> [najobj]
> ... čuj, ker z elektronsko ročno zavoro zdaj lahko v hrib speljejo - ob pritisku na gas se zavora sprosti avtomatsko
To je hill hold funkcija, za katero ne rabiš elektronske ročne. Je doma avto, ki ima povsem klasično mehansko ročno zavoro s heblom med sedežema, hkrati pa ima tudi hill hold funkcijo.... eh, pravzaprav sem komentiral tvoje "ne veš, kako pritisnit za popustit", ker namreč za popustit elektronsko ročno zavoro z roko ni treba nič pritiskat ... aja, in če se vrnem na tvoj zgornji komentar, sicer ne vem, kje imajo drugi avtomobili pozicioniran "gumb" za elektronsko ročno zavoro in kako jo "zategnejo", moj ima elektronsko ročno zavoro na ergonomsko idealnem mestu, ker jo s sekundnim potegom prsta desne roke na polici med sedežema "zategnem" podobno kot prej "navadno" ročno zavoro ...
sporočil: 3.976
[najobj]Kaj pa je treba narediti, da zavora popusti?
... eh, pravzaprav sem komentiral tvoje "ne veš, kako pritisnit za popustit", ker namreč za popustit elektronsko ročno zavoro z roko ni treba nič pritiskat
Evo, to je problem. Ko se usedeš v avto s klasično parkirno zavoro, točno veš kako se z njo upravlja.
ne vem, kje imajo drugi avtomobili pozicioniran "gumb" za elektronsko ročno zavoro in kako jo "zategnejo", moj imaSpet si ilustriral kje je glavni problem - ti veš za svoj avto, za druge pa ne. In točno tu je težava, to mora biti univerzalno in enako pri vse avtih, tako kot imajo vsi avti volan in pedale, pa enako razporeditev pedalov za sklopko, bremzo in gas.
Jaz bi elektronsko parkirno zavoro prepovedal. Resno.
sporočil: 31.945
Zadnja sprememba: najobj 19.04.2019 13:52
[matjazfinance]
> [najobj]
> ... eh, pravzaprav sem komentiral tvoje "ne veš, kako pritisnit za popustit", ker namreč za popustit elektronsko ročno zavoro z roko ni treba nič pritiskat
Kaj pa je treba narediti, da zavora popusti?
Evo, to je problem. Ko se usedeš v avto s klasično parkirno zavoro, točno veš kako se z njo upravlja.
>ne vem, kje imajo drugi avtomobili pozicioniran "gumb" za elektronsko ročno zavoro in kako jo "zategnejo", moj ima
Spet si ilustriral kje je glavni problem - ti veš za svoj avto, za druge pa ne. In točno tu je težava, to mora biti univerzalno in enako pri vse avtih, tako kot imajo vsi avti volan in pedale, pa enako razporeditev pedalov za sklopko, bremzo in gas.
Jaz bi elektronsko parkirno zavoro prepovedal. Resno.... OK, če se spomnim na tisti butast gumb pri službenem pasatu, ko sem se pred leti prvič vsedel za volan in sem ob parkiranju na blagem nagibu ceste iskal ročno zavoro, bi se kar strinjal s tabo ... no, ampak ker večinoma voziš avto, katerega komande poznaš, bi jaz pri toliko za promet zelo nevarnega sranja vgrajenega v nove avtomobile prepovedal vse kaj drugega kot pa elektronsko ročno zavoro ...
sporočil: 482
Zadnja sprememba: igor1976 23.04.2019 08:08
Ta gumb ni tak problem najti pri različnih avtomobilih, se mi zdi
večji problem navadit se na druge komande, npr. kako najti podatke
na potovalnem računalniku, ali nastavitve klime na raznih touch
screen-ih, upravljanje tempomata,...
sporočil: 1.214
pa kaj ste vsi obsedeni s temi potovalnimi računalniki? ga berete
ko biblijo vsak dan 3x, a rezultata nobenega.
a maš cagar za benz/nafto? ko gre h koncu greš na črpalko in natankaš. če bi pa rad, da ti manj kuri, ga pa manj tišči od semaforja do semaforja, od ovinka do ovinka in od enga polža na prehitevalnem do drugega.
a maš cagar za benz/nafto? ko gre h koncu greš na črpalko in natankaš. če bi pa rad, da ti manj kuri, ga pa manj tišči od semaforja do semaforja, od ovinka do ovinka in od enga polža na prehitevalnem do drugega.
sporočil: 21.898
pa kaj ste vsi obsedeni s temi potovalnimi računalniki? ga berete ko biblijo vsak dan 3x, a rezultata nobenega.+1
a maš cagar za benz/nafto? ko gre h koncu greš na črpalko in natankaš. če bi pa rad, da ti manj kuri, ga pa manj tišči od semaforja do semaforja, od ovinka do ovinka in od enga polža na prehitevalnem do drugega.+10
sporočil: 459
Zakaj omenjate Golfa?
Zakaj ne poveste, da je avto narejen na Polo-vi osnovi.
Scala je le razvlečen Polo. Cena pa (pre)napihnjena.
Naloga novinarjev je, da so objektivni, mar ne?
Zakaj ne poveste, da je avto narejen na Polo-vi osnovi.
Scala je le razvlečen Polo. Cena pa (pre)napihnjena.
Naloga novinarjev je, da so objektivni, mar ne?
sporočil: 6.570
[gensi]Šaljivec.
Naloga novinarjev je, da so objektivni, mar ne?
Tako kot naloga politikov, da vodijo državo?
Zdravnikov, da zdravijo bolne?
Učiteljev, da učence kaj naučijo?
Pri nas še glasbeniki ne znajo igrati glasbe in komiki ne znajo zabavati ljudi...
Strani: 1