Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Daimler pod lupo pristojnih organov zaradi sporne programske opreme
Strani: 1
sporočil: 6.570
Nemci imajo eno tako obsedenost s plini:
Klor med prvo svetovno vojno, Ciklon B v koncentracijskih taboriščih.
Sedaj pa izpuhi dizlov in severni tok.
Klor med prvo svetovno vojno, Ciklon B v koncentracijskih taboriščih.
Sedaj pa izpuhi dizlov in severni tok.
sporočil: 6.899
[jani1974]Baje da vse to izhaja iz znanega nemskega fetisa na prdenje. Prevec sauerkrauta in klobasic v ljudskem izrocilu.
Nemci imajo eno tako obsedenost s plini:
Klor med prvo svetovno vojno, Ciklon B v koncentracijskih taboriščih.
Sedaj pa izpuhi dizlov in severni tok.
sporočil: 1.628
Ni kaj imaj celo folklorni napev: "Das Gas muss Weg!", ki zveni
prav milotožno, če je odpet večglasno.
sporočil: 14.456
poroča tabloid Bild.Če je Bild tabloid, je Bild am Sonntag najbrž nedeljski tabloid. Nemci mu sicer pravijo Boulevardzeitung. :-)
Po poročanju časnika Bild am Sonntag
Sicer pa naj bi imeli v Nemčiji še vedno 1,2 M ÜberDieselWagnov, ki jim servisna mreža proizvajalcev še ni apdejtala programja, čeprav je rok za to potekel konec lanskega leta.
"Von den 5,3 Millionen Diesel-Pkw, die von der Autoindustrie für Software-Updates gemeldet wurden, sind 4,1 Millionen Fahrzeuge umgerüstet", schreibt das Verkehrsministerium demnach. Für Liefer- und Handwerkerfahrzeuge sei bisher noch kein einziges Hardware-Nachrüstsystem beim Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) zur Genehmigung eingereicht worden. Für Pkw lägen bislang vier Anträge für Hardware-Lösungen vor, die als effektiver für die Schadstoffreduzierung gelten als Software-Updates.(natančni kot Nemci, vestni kot Prusi, točni kot švicarske ure itn. press)
www.tagesspiegel.de/...16978.html
sporočil: 27.801
[pobalin](mocan kot bik... in enako pameten :)
(natančni kot Nemci, vestni kot Prusi, točni kot švicarske ure itn. press)
sporočil: 6.570
[pobalin]Logično, zakaj bi pa pripeljal avto prostovoljno na servis, da ti zmanjšajo moč in povečajo porabo?
Sicer pa naj bi imeli v Nemčiji še vedno 1,2 M ÜberDieselWagnov, ki jim servisna mreža proizvajalcev še ni apdejtala programja, čeprav je rok za to potekel konec lanskega leta.
sporočil: 6.899
[jani1974]No... zaradi fetisa na smrdljivo prdenje seveda :-) Kaj si bodo pa sosedje mislili?
> [pobalin]
> Sicer pa naj bi imeli v Nemčiji še vedno 1,2 M ÜberDieselWagnov, ki jim servisna mreža proizvajalcev še ni apdejtala programja, čeprav je rok za to potekel konec lanskega leta.
Logično, zakaj bi pa pripeljal avto prostovoljno na servis, da ti zmanjšajo moč in povečajo porabo?
sporočil: 14.456
[jani1974]Hja, mogoče zato, ker bi lahko samo s potrdilom o opravljenem (brezplačnem) popravilu podaljšal registracijo, pridel skozi tehnični pregled... v TraumVaterLandu ÜberOrdnunge in MegaDiszipline.
> [pobalin]
> Sicer pa naj bi imeli v Nemčiji še vedno 1,2 M ÜberDieselWagnov, ki jim servisna mreža proizvajalcev še ni apdejtala programja, čeprav je rok za to potekel konec lanskega leta.
Logično, zakaj bi pa pripeljal avto prostovoljno na servis, da ti zmanjšajo moč in povečajo porabo?
sporočil: 6.570
[pobalin]Malo sem prebral, sicer stare članke. Je bila dilema, da če bi insistirali, da je popravilo potrebno, bi s tem tudi priznali, da je bilo z avtom nekaj hudo narobe, kar bi kupcem koristilo pri uveljavljanju odškodnin.
> [jani1974]
> > [pobalin]
> > Sicer pa naj bi imeli v Nemčiji še vedno 1,2 M ÜberDieselWagnov, ki jim servisna mreža proizvajalcev še ni apdejtala programja, čeprav je rok za to potekel konec lanskega leta.
>
> Logično, zakaj bi pa pripeljal avto prostovoljno na servis, da ti zmanjšajo moč in povečajo porabo?
Hja, mogoče zato, ker bi lahko samo s potrdilom o opravljenem (brezplačnem) popravilu podaljšal registracijo, pridel skozi tehnični pregled... v TraumVaterLandu ÜberOrdnunge in MegaDiszipline.
Strani: 1