2 uri
Kitajski vlaki so prispeli v Luko Koper, po Srbiji bodo vozili 200 na uro
2 uri
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
6 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
6 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
7 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
7 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
8 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
10 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
11 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
11 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
11 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
11 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
12 ur
Utrip iz Gornje Radgone
14 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
15 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
15 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
19 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Je bil Boeing 737 max 8 pravilno certificiran?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Po nekaj sto umrlih se položaj jasni. Sindikati pilotov Southwest Airlines in American Airlines so večkrat zaprosili Boeing za razvoj simulatorja za model Max, žal prošnje so bile neuslišane, tudi ameriška Zvezna uprava za letalstvo je ugotovila, da ni potrebno dodatno usposabljanje pilotov. Predsednik združenja pilotov Southwest Airlines, Greg Bowen je dejal, da podatki, potrebni za sestavljanje simulatorja letenja, niso bili na voljo, dokler letalo ni bilo pripravljeno za letenje. Skupina pilotov, ki so preizkusili novega Maxa je napisala 13-stranski uporabniški priročnik o razlikah med tem modelom in njegovim predhodnikom vključno z razlikami na armaturni plošči in turbinamii, nihče pa ni omenil posebnosti nove programske opreme MCAS, ki pod določenimi pogoji usmerja "nos" letala navzdol.