5 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
6 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
10 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
12 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
12 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
13 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
14 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
14 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
15 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
15 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
15 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
15 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
16 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
17 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
18 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
18 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
21 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > > [FIN-311684]
> > > > [FIN-209516]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > >.

P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2753904

Strani: 1

najobj sporočil: 31.931
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
... čuj, če bi bil žleht, bi te zdaj vprašal, s katere (= belokrajnske) strani se dijaki s (= praznim) vlakom pripeljejo v Novo mesto, če se najprej pripeljejo na postajo v Kandiji ...

P.S.: neracionalnosti so povsod in avstrijski koncesionar se z njimi definitivno ne bi ukvarjal, ampak bi v Novem mestu dijaki z belokrajnskega konca v šolo morali peš, ker bi Avstrijci nerentabilno progo preprosto ukinili ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...

Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
V Novem mestu sta samo dve železniški postaji, Novo mesto in NM Kandija. NM Center in NM sta postajališči. Med postajo in postajališčem je bistvena razlika, postaja je namenjena prometni dejavnosti, srečevanje, prehitevanje vlakov, nakladanje vagonov, operacije z vlaki in seveda tudi potniškemu prometu in je na dolenjski progi zasedena. Postajališče pa služi samo potniškemu prometu in je običajno brez osebja. Če pa postaja NM leži v Bršljinu sem pa jaz pecikelj na 12 prestav. Postaja leži v KO Novo mesto in ne Bršljin. In med brati rečeno je do naselja Bršljin bolj oddaljena kot do naslednje postaje NM Kandija

Strani: 1