5 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
7 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
10 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
12 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
13 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
13 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
14 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
15 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
15 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
15 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
15 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
16 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
16 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
18 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
18 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
19 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
22 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[FIN-209516]
> [FIN-311684]
> Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.

Mogoče si malo zamešal stvari...
Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2753800

Strani: 1

najobj sporočil: 31.931
[FIN-311684]
> [FIN-209516]
> > [FIN-311684]
> > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
>
> Mogoče si malo zamešal stvari...
Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.
... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...

P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]

Že spet pišeš številke, ne da bi imel občutek za njih. Od Novega mesta do Metlike so postaje Uršna sela, Semič, Črnomelj in Metlika, torej 4 postaje. Obratujejo verjetno v dveh izmenah, v vsaki po recimo 3 osebe, ker so opremljene s starimi mehanskimi varnostnimi napravami. Od oka gre torej za okoli 30 zaposlenih v SŽ Infrastruktura. K temu je prišteti še kakšnega preglednika proge in kakšnega vzdržavalca, kar ne da skupaj 50 zaposlenih in nekaj efektivno zaposlenih v samemprometu, strojevodje, sprevodniki, kakšen premikač. Skoraj velikostni razred manj kot nakladaš. Seveda bi z ustrezno modernizacijo bilo mogoče večino teh delovnih mest na postajah ukiniti, toda tega se ni doseglo še niti na glavnem križu vzhodno od Ljubljane.

Da pa je proga mrtva brez potnikov se pa ne bi strinjal, še kadar sem šel na vlak na teh postajah je bilo kljub počitnicam opaziti vsaj nekaj potnike, res da ne vem kako veliko. Toda garniture vozijo na relaciji do Ljubljane in so pač dvočlenske, da ustrezajo številu potnikov proti Ljubljani. Seveda se pa da razpravljati o zasedenosti vlakov v Sloveniji. Tovorni promet se je pa menda precej zmanjšal po zaprtju tovarne kompresorjev, mogoče bo pa v prihodnosti bolje.

Strani: 1