Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Večer: HSE načrtuje uvoz premoga za Teš

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[Glavni forum] Tema: Večer: HSE načrtuje uvoz premoga za Teš
[#2746683] 08.12.18 14:22 · odgovor na: jurijjurij (#2746681)
Odgovori   +    6
[jurijjurij]
>Od leta 2020, ko bo drastično upadel izkop lignita, pa do leta 2030 naj bi letno uvozili med 600 tisoč in 950 tisoč tonami premoga

Šaleški lobi&kompanija so nas nategnili s količino, kvaliteto in ceno rjavega šrota. Izgleda, da počasi prihaja "ura resnice", ko bo jasno da je potrebno (od vedno) zgubaški rudnik lignita zapreti. In to čimprej, nemudoma, takoj.

>V Šoštanju medtem preigravajo možnost dograditve ene ali dveh novih plinskih turbin in parnega turboagregata, ki bi stali na področju blokov 1 do 3

To bi lahko realizirali že namesto TEŠ6, oziroma premog iz indonezije bi bila prva opcija že od vekomaj. Še boljše pa bi bilo, če bi vsa sredstva kanalizirati v izgradnjo NEK2.
Počasi bo družba našla pot do resnice, ki smo jo nekateri (na zgražanje drugih) vedeli že ob gradnji TEŠ 6, ki se je gradil le zaradi uvoza tujega premoga in mastnih zaslužkov uvoznikov in posrednikov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2746683

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[Glavni forum] Tema: Večer: HSE načrtuje uvoz premoga za Teš
[#2746695] 08.12.18 15:15 · odgovor na: anon-317028 (#2746683)
Odgovori   +    4
[FIN-311684]
> [jurijjurij]
> >Od leta 2020, ko bo drastično upadel izkop lignita, pa do leta 2030 naj bi letno uvozili med 600 tisoč in 950 tisoč tonami premoga
>
> Šaleški lobi&kompanija so nas nategnili s količino, kvaliteto in ceno rjavega šrota. Izgleda, da počasi prihaja "ura resnice", ko bo jasno da je potrebno (od vedno) zgubaški rudnik lignita zapreti. In to čimprej, nemudoma, takoj.
>
> >V Šoštanju medtem preigravajo možnost dograditve ene ali dveh novih plinskih turbin in parnega turboagregata, ki bi stali na področju blokov 1 do 3
>
> To bi lahko realizirali že namesto TEŠ6, oziroma premog iz indonezije bi bila prva opcija že od vekomaj. Še boljše pa bi bilo, če bi vsa sredstva kanalizirati v izgradnjo NEK2.

Počasi bo družba našla pot do resnice, ki smo jo nekateri (na zgražanje drugih) vedeli že ob gradnji TEŠ 6, ki se je gradil le zaradi uvoza tujega premoga in mastnih zaslužkov uvoznikov in posrednikov.
Če to ni bilo v programu izgradnje in delovanja T6, potem to res izpade kot glavni motiv za dejanje, ki človek ne ve kako bi mu rekel. Lep dan.

Strani: 1