Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [1011Arist]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [bc123a]
> > > > > [MarijanMacek]
> > > > > > [bc123a]
> >
> >
>
>
>

Spet nekritično stresaš neumnosti.
Ker mi primanjkuje znanja in nimam pravih odgovorov sem post zaključil s stavkom "Bi kakšen večji poznavalec dodal kaj več in ne pozabimo vprašanje je, zakaj je v avstrijskem podjetju dodana vrednost višja kot v slovenskem podjetju?"

Verjetno si ta stavek spregledal. Torej smo spet na začetku. Napisal sem:
Blagovna znamka je tudi država, ki doda svoj dela dodane vrednosti in so kupci za izdelke iz uglednih držav pripravljeni plačati več. Vzemimo za primer slovenskega podjetnika, ki proizvaja nekakšne šraufe v svojem podjetju v Avstriji in v Sloveniji. Izdelek je popolnoma enak, stroji so enaki, delavci enako usposobljeni in se v Avstrijo vozijo iz Slovenije, organizacija dela je enaka...torej, vse je enako".

Zaključim enako kot prej. Bi kakšen večji poznavalec dodal kaj več in ne pozabimo vprašanje je, zakaj je v avstrijskem podjetju dodana vrednost višja kot v slovenskem podjetju?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2741861

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [1011Arist]
> > > > [MarijanMacek]
> > > > > [bc123a]
> > > > > > [MarijanMacek]
> > > > > > > [bc123a]
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
> Spet nekritično stresaš neumnosti.
>

Ker mi primanjkuje znanja in nimam pravih odgovorov sem post zaključil s stavkom "Bi kakšen večji poznavalec dodal kaj več in ne pozabimo vprašanje je, zakaj je v avstrijskem podjetju dodana vrednost višja kot v slovenskem podjetju?"

Verjetno si ta stavek spregledal.
Sam nisem nikakšen poznavalec, občasno samo pogledam v javno dostopne podatke. Sem pa mnenja, da stvari za katere nimam konkretnih podatkov ne komentiram, obilno možnosti za kometiranje mi pa nudi tvoj stil udarnega pisanja brez kvantitativnih podatkov, oziroma mnogokrat v velikem nasprotju z njimi.
Torej smo spet na začetku. Napisal sem:
Blagovna znamka je tudi država, ki doda svoj dela dodane vrednosti in so kupci za izdelke iz uglednih držav pripravljeni plačati več. Vzemimo za primer slovenskega podjetnika, ki proizvaja nekakšne šraufe v svojem podjetju v Avstriji in v Sloveniji. Izdelek je popolnoma enak, stroji so enaki, delavci enako usposobljeni in se v Avstrijo vozijo iz Slovenije, organizacija dela je enaka...torej, vse je enako".
To je pa povsem primerno vprašanje, ampak nekdo je že primerjal ceno plašča iz Mure pod dvema blagovnima znamkama... Tako pač je, ugled se gradi počasi.
Zaključim enako kot prej. Bi kakšen večji poznavalec dodal kaj več in ne pozabimo vprašanje je, zakaj je v avstrijskem podjetju dodana vrednost višja kot v slovenskem podjetju?
V veliki meri je odgovor že v tvojem prejšnem odstavku, nedvomno pa je tudi sama fizična produktivnost različna, predsvem zaradi boljše organiziranosti proizvodnje in boljše tehnologije. In ne nazadnje, v Avstriji se v glavnem ne dela cenenih izdelkov.
Seveda je pa zaželjeno mnenje kakšega poznavalca!

Strani: 1