Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-181718 sporočil: 149
Točno tako!
Po podatkih GZS smo trenutno še vedno mnogo pod letom 2008. Sej dejansko je podobno kot pri delnicah. Stvar pade za 50%, povečanje pa mora biti 100%, da si potem sploh na isti cifri.

Trenuten problem gradbeništva je, da ni nekih resnih firm oziroma so še v nastajanju. Podjetja se tudi bojijo vlagati v razvoj, mehanizacijo, kader, saj država nima neke strategije investicijskega vzdrževanja oziroma novih investicij. Država bi morala imeti plan minimalnih rednih vzdrževalnih/investicijskih del, na katera bi podjetja tudi v krizi lahko računala. Cesta res ne ve kaj je kriza in se obrablja enako. Material se stara itd. Desetletje prenizkih sredstev je recimo na cestah povzročilo katastrofo. Če bi se obnove lepo razporedilo čez krizo, bi država dobila cenejše vzdrževanje (nižje cene grabenih del) in hkrati bi panoga manj "padla". Ko bi gospodarstvo zacvetelo, pa bi se panoga tudi bolj zdravo odzvala.