Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.928
Zadnja sprememba: najobj 04.10.2018 14:32
[pobalin]
> [PyotrNovak]
> Tesla's third-quarter vehicle deliveries topped its own guidance and Wall Street expectations on Tuesday.
> Total vehicle deliveries also topped analyst expectations.

Po podatkih Tesla Motors, ki jih ne moreš preveriti v medsebojno primerljivih statističnih podatkih za ameriški trg, v katerih so vsi normalni proizvajalci avtomobilov.

> Tesla delivered 55,840 Model 3 sedans in the third quarter, it said Tuesday, topping its own guidance of 52,425 and Wall Street's expected 55,600.*

Čudno, da iz istega vira ne citiraš še teh stavkov:

> "Those trade tensions have resulted in an import tariff rate of 40% on Tesla vehicles versus 15% for other imported cars in China."
> Musk has previously said the $35,000 version will arrive by the end of 2018, but experts have told Business Insider's Mark Matousek that's "highly unlikely." In August, analysts from the investment bank UBS tore apart a Model 3, analyzed its construction, and projected that a $35,000 Model 3 would generate a loss of $5,900 per vehicle.
> Some customers have reported significant problems with their Model 3s and other Tesla vehicles shortly after receiving them, and Business Insider reported in August that a much higher percentage of Model 3s produced at the end of June required rework than a car at another auto plant might have.

Na koncu omenjeni članek je vreden branja, ker je v njem veliko tehnične hvale in nekaj krutih poslovnih številk.

> The investment bank said its takedown engineers "were crazy about the powertrain, highlighting next-gen, military-grade tech" that appear to be "years ahead of peers."
> But that same excitement has them worried about the base model, which they say will lose about $6,000 per vehicle based on what they've seen.
> "The Model 3 we disassembled was $49,000 which included the 75 kWh battery (+$9,000) and the high end trim (+$5,000)," UBS said.
> "We estimate this model has a factory variable margin of ~29%, a gross margin of ~18%, and an operating margin of ~7%. However, the incremental margins on the options are high. We assume the base version at $35,000 would lose about $5,900 per car."

Dokler Tesla svoj "ljudski avto za 35 KUSD" prodaja po skoraj 50 jurjev, dokler ob povečevanju proizvodnje raste število problemov s kvaliteto, ob tem pa še vedno tolče tekoče minus, da nakopičene bilančne izgube niti ne omenjam, v meni Muskov Tesla vzbuja podobne občutke kot nekoč avantgarda delovnega ljudstva bartskih narodov in narodnosti SFRJ pod večnim vodstvom tovariša Tita. V takratne deklarirane ideale je bilo sicer kar prijetno verjeti, a je bila realnost veliko bolj kosmata in raskava. Musk je zame kot en tovariš Twito.

> Torej pri TRENUTNEM tempu naredi 330.000 avtomobilov letno. V nemčiji zmrzujejo posmehljivi nasmeški, pa šhorterski golazni tudi.

Nemci bi, če bi bili takšni kot Nemci iz ljudskih legend, s svojimi dobičkonosnimi ÜberWagen firmami lahko Teslo tehnično ujeli do takrat, ko bi Tesla Motors začel poslovati z dobičkom. Ampak Nemci iz legend bi tudi že zdavnaj dokončali novo letališče v Berlinu. Tako da bom jaz kar lepo počakal, da twiti in legende izzvenijo in se pokaže kruta realnost.
... čuj, ne boš dolgo čakal, ker ko bo Musk v serijsko proizvodnjo uvedel blokčejn tehnologijo, bodo nove Tesle s trakov letele kot tista njegova raketa ...

P.S.: mogoče sem kaj spregledal, ampak zadnje cajte na Financah ne reklamirajo nobenega revolucionarnega startupa, ki dela na blokčejn tehnologijo, tako da meni zdaj zgleda, kot da je blokčejn tehnologija šla med legende prej, preden se je revolucija sploh začela ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2736602

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 04.10.2018 15:08
[najobj]
P.S.: mogoče sem kaj spregledal, ampak zadnje cajte na Financah ne reklamirajo nobenega revolucionarnega startupa, ki dela na blokčejn tehnologijo, tako da meni zdaj zgleda, kot da je blokčejn tehnologija šla med legende prej, preden se je revolucija sploh začela ...
Blokčejn je za Delavski dom postal nezanimiv, ko je pod pezo odkritih zlomov in prevar popustila silna vročica kripto-ICO-histerije. Zdaj se kvečjemu ukvarjajo s kripto milijonarji in njihovimi investicijami. Če bi imel denarja za razmetavat, bi izdal klon Financ z imenom Finančni Pavliha, v katerem bi vestno popisal vse njihove najlepše podjetniške ideje leta, lomilce krize, prebojnike agrobiznisiranja, inovatorje ekokšefta in mojstre izvoza kurjih tac na Kitajsko. Veliko obešenjaštva na roza papirju, za pošteno ceno, samo za keš. :-)
anon-204390 sporočil: 13.528
[najobj]
P.S.: mogoče sem kaj spregledal, ampak zadnje cajte na Financah ne reklamirajo nobenega revolucionarnega startupa, ki dela na blokčejn tehnologijo, tako da meni zdaj zgleda, kot da je blokčejn tehnologija šla med legende prej, preden se je revolucija sploh začela ...
Vsaka tehnologija sledi hype ciklu, blokčejn je nekje v padajočem delu prve krivulje:
www.mitre.org/public...l-maturity

Strani: 1