2 uri
Kaj bo za odjemalce drugače po novem aktu o omrežninah? 1
8 ur
Francoski premier posvaril, "da Francijo lahko čaka usoda Grčije". Najavil je milijardne varčevalne ukrepe 2
9 ur
Sprejet je podnebni zakon, od leta 2027 do 2032 dobimo dve milijardi evrov 1
9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Reuters: Putin, ki ga Trump ne moti, bi lahko zavzel še več Ukrajine 1
10 ur
Slovenija z novim razpisom za subvencioniranje letalskih povezav
11 ur
Pričakovano: predlog NSi glede normirancev ni bil sprejet 1
11 ur
Potrjen je zakon o uporabi konoplje v medicinske namene; alkohola se na veselicah še ne bo smelo točiti na dvoriščih sicer zaprtih šol 1
11 ur
Kdo bo lahko dostopal do registra dejanskih lastnikov?
12 ur
Top službe: NLB, evropska komisija, Intesa Sanpaolo, Hisense ...
13 ur
Vložena obtožnica zoper avstrijskega nepremičninarja Reneja Benka
13 ur
Zunanji ministri EU brez dogovora o ukrepanju proti Izraelu 3
14 ur
Ameriška inflacija junija v skladu s pričakovanji na 2,7 odstotka
14 ur
Trump v intervjuju za BBC: Sem razočaran nad Putinom, a z njim še nisem opravil
14 ur
Dinamično omejevanje hitrosti – kakšna neumnost! 6
15 ur
Država dokapitalizirala invalidsko podjetje CSS
15 ur
Na Hrvaškem na vidiku že prve težave v zvezi z elektronskim cestninjenjem
15 ur
FMCG konferenca 2025: Prodaja in marketing pred izzivi nove realnosti
15 ur
Vrednost gradbenih del: rast v primerjavi z aprilom in lanskim majem
15 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: delnice večinoma navzgor

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-351779 sporočil: 5.775
[Avto] Tema: Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza
[#2732181] 05.09.18 09:02 · odgovor na: (#2732177)
Odgovori   +    12
The EPA official range for the 2017 Model S 100D, which is equipped with a 100 kWh (360 MJ) battery pack, is 335 miles (539 km), higher than any other electric car. The December 2017 Consumer Reports owner satisfaction survey has the Tesla Model S at the top.

MB: mi bi to malo, tek da se nesto vidi, eventuelno, onoliko, pa da pricekamo kako ce Tesla. ONE day we will beat Tesla. Sure, maybe, possible....

Izjava stoletja: 2019 bomo investirali 200 miljonov v RAZVOJ baterij. Tovarna pa bo stala par let za tem.
Model 3 cell production will follow in Q2 and by 2018, the Gigafactory will produce 35 GWh/year of lithium-ion battery cells, nearly as much as the rest of the entire world's battery production combined.

Dragi moji Krauti. Tesla sedi za VASO mizo in vam pozira najboljse jedi.

Pri tako "resnem" pristopu, se mora Musk bati samo se samega sebe, da v finisu kaj ne zamoci.

Prihodnost: v EU bo tole trcilo Head on v "zeleno" politiko, Nemski shizofreniki zapirajo atomske elektrarne in prepovedujejo dizle da bodo sli na elektricne?????? Poteza enakovredna "beguncem".
Neke mrzle zime, brez plina bo cel EU sistem samo padel skupaj.
Glede na trzni razvoj energetike v US, boda tam pocasi postajali mainstream. Govorijo ze o novih atomskih.
Glede energetske bilance pa: bencinar, velika kubatura, nizki obrati, nizka kompresija, pa ni treba telovadit z tono elektronike, pa se motor dela 20 let ne da bi ga odprl.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2732181

Strani: 1

philips sporočil: 6.715
[PyotrNovak]
The EPA official range for the 2017 Model S 100D, which is equipped with a 100 kWh (360 MJ) battery pack, is 335 miles (539 km), higher than any other electric car. The December 2017 Consumer Reports owner satisfaction survey has the Tesla Model S at the top.

MB: mi bi to malo, tek da se nesto vidi, eventuelno, onoliko, pa da pricekamo kako ce Tesla. ONE day we will beat Tesla. Sure, maybe, possible....

Izjava stoletja: 2019 bomo investirali 200 miljonov v RAZVOJ baterij. Tovarna pa bo stala par let za tem.
Model 3 cell production will follow in Q2 and by 2018, the Gigafactory will produce 35 GWh/year of lithium-ion battery cells, nearly as much as the rest of the entire world's battery production combined.

Dragi moji Krauti. Tesla sedi za VASO mizo in vam pozira najboljse jedi.

Pri tako "resnem" pristopu, se mora Musk bati samo se samega sebe, da v finisu kaj ne zamoci.

Prihodnost: v EU bo tole trcilo Head on v "zeleno" politiko, Nemski shizofreniki zapirajo atomske elektrarne in prepovedujejo dizle da bodo sli na elektricne?????? Poteza enakovredna "beguncem".
Neke mrzle zime, brez plina bo cel EU sistem samo padel skupaj.
Glede na trzni razvoj energetike v US, boda tam pocasi postajali mainstream. Govorijo ze o novih atomskih.
Glede energetske bilance pa: bencinar, velika kubatura, nizki obrati, nizka kompresija, pa ni treba telovadit z tono elektronike, pa se motor dela 20 let ne da bi ga odprl.
Pyotr, zgleda da si ti en tak navdušenec kot tipček iz spodnje žalostne zgodbe:

"With Tesla no longer willing to help him, Furstenwerth said he struggled to find somewhere to service his vehicles. Tesla stations are still few and far between, and many small town garages don't have the parts he needed.

It is especially difficult because he says Tesla doesn’t make spare parts, diagnostic tools, or repair manuals readily available.

Eventually, he tracked down some parts online but was horrified when the total cost came to more than $14,000.

Furstenwerth admitted he considered destroying his car in frustration rather than pay an extortionate fee to get it fixed. But instead, he popped the hood to see if there was anything he could do."

www.dailymail.co.uk/...rvice.html

Strani: 1