Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[]
Se ne strinjam, da ravno veje razum iz njega, ampak prej romanticizem.

Ljubljana potrebuje 3. pas okoli svojega obroča, in to takoj, ne jutri, seveda pa ne za 800 mio eur. Po moje se ga da narediti za pol manj.

Še enkrat: Ali potrebujemo 3 pasovni obroč okoli LJ? Da in da. Kdor to problematizira, nima pojma o realnosti in prometu, niti o trendih, ampak "lapa" o tem, kaj bi bilo prav. Se ne čudim, če je iz filofaksa.

(Tripasovnica pa se mora izteči v dvopasovnico 1 km iz obroča ven.)

O podhranjenosti javnega prometa , itd, pa vsi vemo, da tukaj ponudba šepa in ni potrebno, da nam "odpredava" profesor, To vsi vemo, saj nismo ljudje glupi. Ali se splača? To pa naj nam, kdo z izračuni obrazloži. Ali je zmožen tega profesor?
Dobro no. Jaz sem podprl to razmišljanje kljub temu, da se dnevno vozim pa LJ obroču in se 3. pas tudi meni zdi nujen. Zdi se mi potrebna tudi modern ahitra cesta tipa avtoceste proti Koroški. Ampak v intervjuju je toliko pametnega razmišljanja, da to prevlada. Recimo v nedeljo smo bili na Vršiču. Že kar sramota je, da za promet med Kranjsko Goro in Bovcem ni predora.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2729906

Strani: 1

najobj sporočil: 31.964
[kzupanc]
> []
> Se ne strinjam, da ravno veje razum iz njega, ampak prej romanticizem.
>
> Ljubljana potrebuje 3. pas okoli svojega obroča, in to takoj, ne jutri, seveda pa ne za 800 mio eur. Po moje se ga da narediti za pol manj.
>
> Še enkrat: Ali potrebujemo 3 pasovni obroč okoli LJ? Da in da. Kdor to problematizira, nima pojma o realnosti in prometu, niti o trendih, ampak "lapa" o tem, kaj bi bilo prav. Se ne čudim, če je iz filofaksa.
>
> (Tripasovnica pa se mora izteči v dvopasovnico 1 km iz obroča ven.)
>
> O podhranjenosti javnega prometa , itd, pa vsi vemo, da tukaj ponudba šepa in ni potrebno, da nam "odpredava" profesor, To vsi vemo, saj nismo ljudje glupi. Ali se splača? To pa naj nam, kdo z izračuni obrazloži. Ali je zmožen tega profesor?
Dobro no. Jaz sem podprl to razmišljanje kljub temu, da se dnevno vozim pa LJ obroču in se 3. pas tudi meni zdi nujen. Zdi se mi potrebna tudi modern ahitra cesta tipa avtoceste proti Koroški. Ampak v intervjuju je toliko pametnega razmišljanja, da to prevlada. Recimo v nedeljo smo bili na Vršiču. Že kar sramota je, da za promet med Kranjsko Goro in Bovcem ni predora.
... holy shit ! ... alzo, ker "turisti" iz Ljubljane tistih nekaj sončnih vikendov julija in avgusta na Vršiču nimajo kje parkirat, bi ti v tiste gore izvrtal vsaj 10 km dolg predor ... eh, jebiga ...

P.S.: da ne boš še kdaj takšno glupost napisal, se čez kakšen mesec zapelji pod Vršič in začni štet promet, drugo leto pa na Vršič lepo s kolesom in ne boš imel problemov s parkiranjem ...
FIN-234941 sporočil: 64
[kzupanc]
> []
> Se ne strinjam, da ravno veje razum iz njega, ampak prej romanticizem.
>
> Ljubljana potrebuje 3. pas okoli svojega obroča, in to takoj, ne jutri, seveda pa ne za 800 mio eur. Po moje se ga da narediti za pol manj.
>
> Še enkrat: Ali potrebujemo 3 pasovni obroč okoli LJ? Da in da. Kdor to problematizira, nima pojma o realnosti in prometu, niti o trendih, ampak "lapa" o tem, kaj bi bilo prav. Se ne čudim, če je iz filofaksa.
>
> (Tripasovnica pa se mora izteči v dvopasovnico 1 km iz obroča ven.)
>
> O podhranjenosti javnega prometa , itd, pa vsi vemo, da tukaj ponudba šepa in ni potrebno, da nam "odpredava" profesor, To vsi vemo, saj nismo ljudje glupi. Ali se splača? To pa naj nam, kdo z izračuni obrazloži. Ali je zmožen tega profesor?

Dobro no. Jaz sem podprl to razmišljanje kljub temu, da se dnevno vozim pa LJ obroču in se 3. pas tudi meni zdi nujen. Zdi se mi potrebna tudi modern ahitra cesta tipa avtoceste proti Koroški. Ampak v intervjuju je toliko pametnega razmišljanja, da to prevlada. Recimo v nedeljo smo bili na Vršiču. Že kar sramota je, da za promet med Kranjsko Goro in Bovcem ni predora.
Ko razvijaš prometno infrastrukturo tako, da bi gradil nekaj kar potrebujemo "takoj, ne jutri... " je jasno, da je glavna politika in ne stroka. Načrtovanje se konča pri naslednjih volitvah. Posledica so pokurjene milijarde za majhen izplen, ki zadovolji potrebe majhnega števila uporabnikov slovenske prometne infrastrukture. Večinoma na škodo drugih.

Strani: 1