42 min
Nad varnostna tveganja z jasnim in bolj sistematičnim pristopom
46 min
DHL, nemška pošta, izgublja zaslužek
1 ura
Brezposelnost upadla, a še naprej upada tudi povpraševanje po delavcih
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
To je podjetnik, ki vam želi polepšati zadnjih 30 let življenja
2 uri
Šef nemške opozicije za brexit krivi Angelo Merkel
2 uri
Večinski delež Panvite prevzeli Hrvati
2 uri
Hrvaški PPD lani s 30,4 milijona evri dobička, dobro petino manj kot leto prej
2 uri
Marca v Nemčiji upad novih naročil, a po panogah so razlike
3 ure
Gregor Adler, Adria Mobil: Napovedi kažejo še večje ohlajanje trga
3 ure
Danes avkcija zakladnih menic
4 ure
Bančni dobički še vedno letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
4 ure
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
5 ur
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
5 ur
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
5 ur
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
6 ur
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
6 ur
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
7 ur
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
8 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-180464 sporočil: 4.080
Po dolgoletnih izkušnjah gre razvoj servisov takole.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.

Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.

Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.