Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.316
Jani, govoriva o avtomobilski tovarni, ki je DEL Koncerna. IN ta koncern je v svetu postavil že svašta nekih proizvodnih linij. In je povsem normalno, da ima mama nek inženiring, ki skrbi za optimalno sestavo in alokacijo resursov po onih proizvodnih mravljicah spodaj. Velja tako za politiko proizvodnje (Kaj se dela kje inm koliko), kot za naložbe v opremo.

Kaj naj jim pa FURS gleda po knjigah? Da so predrago kupli presirne stroje za pločevino? Lakirne robote? Sploh lahko primerjajo to? Ne morejo. In konec koncev Katerakoli predraga nabava gre v skodo lastnika.

Jebali bi jih lahko edino na temu, če bi Revoz prodajal svoje izdelane avtomobile nekim tretjim osebam direktno DRAŽJE, kot svoji mami. To pa mislim, da ni težava, če pomisliš da je praktično edini kupec Renault SaS iz Francije. Nekaj nakupi še Renaultova hčera za marketing in prodajo v Ljubljani (Renault Nissan Adria).