Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Endimion]
Nabavna vrednost opreme v tovarni je po LP okoli 850 milijonov €. Ce se to amortizira 15 let, in je kar smiselno da se, potem je vsakokratni odhodek s te strani komot 65 mio€.

Sicer pa imajo v bilanci se za okoli 350 mio opreme.
Hm. Wow. Dost si upajo... ker ob 15 milijonih resnicnega dobicka imet vsako leto 65 milijonov resnicne amortizacije - to ni hec. Honestly nimam pojma o velikih manufacturing procesih, ampak ce to prevedem v manjsi biznis, si jaz v tak spalir ne bi upal s svojim kapitalom. Ce te stisne kriza ali neka turska/tajvanska konkurenca (ali nek pahor ki ti se za par milijonov dvigne stroske plac z visjim niminalcem), tvoji stroji se naprej nabirajo leta in servisne stroske in amortizacijo, dobicek bos pa tezko iz kamna iztisnil. Lahko se hudo zakoljes.

Zato sem cez palec sodil, da s knjizenimi amortizacijami orenk pretiravajo... Ceprav, Japoncem uspeva met v UK cel kup avtoindustrije ob bistveno visjih stroskih. Morda gre za kak deal vezan na prodajo avtov na ta trg, kombiniran z vecjo produktivnostjo od pridnih slovencev, ne bi vedel.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2715323

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.317
Revoz ni generator dobička za Renault. Revoz je tovarna,. IN je samo en člen v veriig. Renault ga nima kot naložbo, ampak kot.. Osnovno sredstvo (Ja komplet tovarno)

Zdaj jaz čisto verjamem, da je večino proizvodne opreme Revoz kot d.d. kupil od francoske mame... JuNouWotAjMin?

Verjetno je tudi levji delež nabav robe za prvo vgradnjo do francoske mame (Motor, pogosnki sklop, elektronika, mehanika, etc....).

Strani: 1