Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Mrnjafko sporočil: 544
Ja, in ni edini ki se to sprašuje. Že račun za elektriko je tak, da ga povprečni slovenski Francelj težko šteka, kaj šele, da bi človek vedel, kam gre denar. Obstaja nevarnost, da se zadeve obrnejo bolj po cestarskih principih. Če bi šli vsi novci od tega kar pri haraću za ceste vsako leto in haraću za kaookolje pri nakupu avta in še 1x haraću za kaookolje pri ceni bencina dejansko za ceste in okolje, bi imeli ceste, na katerih bi lahko kegljal in okolje iz knjige o raju. Mamo pa rally proge, zastoje vsak dan in kolaps države, če se na eni cesti zgodi med gužvo nesreča in seveda finančne ministre, ki jokajo, da se potroši premalo goriva in so prilivi premajhni (še pomnite tovariši Bra.., sorry, Mramorja?).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710661

Strani: 1

BorutHocevar sporočil: 1.534
[Mrnjafko]
Ja, in ni edini ki se to sprašuje. Že račun za elektriko je tak, da ga povprečni slovenski Francelj težko šteka, kaj šele, da bi človek vedel, kam gre denar. Obstaja nevarnost, da se zadeve obrnejo bolj po cestarskih principih. Če bi šli vsi novci od tega kar pri haraću za ceste vsako leto in haraću za kaookolje pri nakupu avta in še 1x haraću za kaookolje pri ceni bencina dejansko za ceste in okolje, bi imeli ceste, na katerih bi lahko kegljal in okolje iz knjige o raju.
In ne pozabite na harač na fosilna goriva :-)
oe.finance.si/893259...-cist-zrak
FIN-454644 sporočil: 10.896
Vsako javno podjetje je neke vrste davkarija. Ko se dela statistiko davcnih obremenitev, bi bilo omreznine/del omreznin vkljuciti v to statistiko. In ce pomislis glede cest: Bulcevka na koncu nori po EU, da nam bo s ponovnim cestninjenjem in ukinitvijo vinjet dokoncno preprecila uporabo tega, kar smo nekajkrt preplacli.

Strani: 1