Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prvi korak k modernizaciji potniškega prometa je bil storjen danes
Strani: 1
sporočil: 4.311
Družba Stadler sicer zaposluje 7000 ljudi in ima 3,2 milijona frankov letnega prometa.Tele Finance so pa povsem izgubile prostorsko časovno orientcijo in smisel za številke. pa ne, da je novinarja prizadel kakšen pretres siv tvarine. 7 tisoč zapolsenih in 3 M€ letnega prometa. Saj so še v Bangladešu bolj produktivni....
sporočil: 48.253
Ce prav vidim slovenske zeleznice spet kupujejo primestne vlake, s
katerimi bodo uboge potnike matrali na nekajurnih potovanjih cez
slovenijo.
To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
sporočil: 14.456
[MarijanMacek]Očitno je zdaj popravljeno:
>Družba Stadler sicer zaposluje 7000 ljudi in ima 3,2 milijona frankov letnega prometa.
Tele Finance so pa povsem izgubile prostorsko časovno orientcijo in smisel za številke. pa ne, da je novinarja prizadel kakšen pretres siv tvarine. 7 tisoč zapolsenih in 3 M€ letnega prometa. Saj so še v Bangladešu bolj produktivni....
Družba Stadler sicer zaposluje 7000 ljudi in je imel v letu 2016 2,1 milijarde frankov letnega prometa.Kar pomeni, da najbrž v javnem zavodu nimajo pojma, saj tam objavljajo malo drugačne številke. Za povrh pa tudi bolj obširno razložijo izračun "za 9,4 odstotnih točk ugodnejše ponudbe od trenutnih cen na trgu".
Stadler, ki zaposluje 7.500 ljudi in letno ustvari okoli 3,2 milijarde frankov prometa
"V investicijskem programu je bila ocenjena vrednost 150 milijonov evrov brez DDV-ja, glede na trg pa je bila verjetnost, da so vozna sredstva lahko do 35 odstotkov dražja. Prispela je ena ponudba v vrednosti 169 milijonov evrov brez DDV-ja, 14 odstotkov nad ocenjeno vrednostjo SŽ-ja," je postopek strnil Mes.
Ker so bili na Slovenskih železnicah pred dilemo, ali razpis ponoviti, so najeli nemško-dansko podjetje Realistic, ki je opravilo primerjavo cen z dobavami v Evropi od leta 2012-2017. Družba je ocenila, da je omenjena ponudba okoli šest odstotkov cenejša, je še pojasnil Mes in dodal, da so se nadaljevali pogovori s Stadlerjem, v okviru katerih so izpogajali še dodatno, 26. vozno sredstvo.
www.rtvslo.si/gospod...rov/452266
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 17.04.2018 23:56
[bc123a]Razmerje med številom sedežev in stojišč še nekako razumem, če gre za lokalne/regionalne vlake, v katerih se število potnikov podvoji na zadnjih nekaj postajališčih pred mestom. Nikakor pa mi ne gre v glavo, da imajo kompozicije za cca 330-550 potnikov, ki naj bi vozile predvsem dnevne migrante med npr. Jesenicami in Ljubljano, samo po 5 mest za bicikle!?! Imajo pa po 12-16 sedežev 1. razreda!?!
To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
In ta pritegnjena država takim pritegnjenim železnicam, ki s takimi vlaki prenavljajo vozni park, namerava dati še 165 MEUR za nove nakupe?!? Vse svoje silne strategije zelenega življenja, eko-turizma, bicikel avantur, vsi na kolo za zdravo telo itn. naj si vtaknejo v rit, prekleta svojat polit-birokratska!
sporočil: 14.456
A to je objavljeno na izvozniki.si, ker bodo Švicarji/Poljaki
izvozili vlake k nam?
V letu 2018 bodo dobavili deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih.Lahko, da jih bodo toliko dobavili letos, ampak zagotovo ne v Slovenijo. Dvomim, da so te vaše flance bolj točne od vseh drugih v Moji Deželi, ki pravijo:
Stadler bo dobavil deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih. Prve nove potniške garniture naj bi dobili v prihodnjem letu.
siol.net/posel-danes...oto-465234
Mes je pojasnil, da se drugi dobavitelji za to niso odločili predvsem zaradi prezasedene proizvodnje. Slovenske železnice so namreč zahtevale dveletni dobavni rok.
www.rtvslo.si/gospod...rov/452266
Kot je pred časom v pogovoru za STA pojasnil Mes, naj bi Stadler v prvi fazi dobavil deset dvonadstropnih garnitur, deset enonadstropnih in pet dizelskih. Prve nove potniške garniture naj bi dobili v letu 2019.In prav danes se je zgodilo tudi tole:
www.dnevnik.si/1042818694
DZ odprl pot liberalizaciji železniškega potniškega prometa
Ljubljana, 17. aprila - DZ je danes potrdil novelo zakona o železniškem prometu, s katero se trg prevoza potnikov po železnici v notranjem prometu odpira prevoznikom iz EU. Sprejel je tudi nov zakon o varnosti v železniškem prometu - tehničen zakon, ki ureja posamezne tehnične specifikacije. Z obema se v slovenski pravni red prenaša evropske direktive.
www.sta.si/2504305/d...ga-prometa
sporočil: 596
Zadnja sprememba: BOY008 18.04.2018 07:21
Recimo od Kamnika do Ljubljane vozi vlak nekje 45 do 50 minut.
Postaje vsakih pet minut. To ni vredu.Naj progo elektrificirajo in dajo samo tri postaje pa se bo prislo v 20 minutah. Potem bi se ljudje bolj vozili z vlaki namesto z avti.
sporočil: 970
Mislim da je Kamnik še najmanj problematičen, saj je vlak podobno
hiter/počasen kot avto. Na 25 km dolgi primestni progi pa kaj
drugega kot lokalni vlak ni za pričakovati. In tak vlak bo vedno
počasen, star ali nov, električen ali dizel.
Problem je da enaki vlaki vozijo tudi recimo v precej bolj oddaljen Črnomelj, prav tako ustavijo vsakih 5 minut, za 100 km dolgo pot pa tak vlak porabi slabe 3 ure.
Problem je da enaki vlaki vozijo tudi recimo v precej bolj oddaljen Črnomelj, prav tako ustavijo vsakih 5 minut, za 100 km dolgo pot pa tak vlak porabi slabe 3 ure.
sporočil: 31.933
Zadnja sprememba: najobj 18.04.2018 10:08
[BOY008]... ja, in tiste tri postaje morajo biti glih tam, kjer ti in tvoji prijatelji vstopajo in izstopajo, žalujoči ostali pa naj od doma do prve postaje in nazaj pešačijo kakšno uro ali dve, da se malo razmigajo ... eh, jebiga ...
Recimo od Kamnika do Ljubljane vozi vlak nekje 45 do 50 minut. Postaje vsakih pet minut. To ni vredu.
Naj progo elektrificirajo in dajo samo tri postaje pa se bo prislo v 20 minutah. Potem bi se ljudje bolj vozili z vlaki namesto z avti.
sporočil: 31.933
[bacco979]... ja, in za Črnomelj tole tukaj zgoraj velja še toliko bolj kot za Kamnik, ker je do Ljubljane še toliko več manjših krajev, iz katerih se ljudje vozijo v službo in nazaj ...
Mislim da je Kamnik še najmanj problematičen, saj je vlak podobno hiter/počasen kot avto. Na 25 km dolgi primestni progi pa kaj drugega kot lokalni vlak ni za pričakovati. In tak vlak bo vedno počasen, star ali nov, električen ali dizel.
Problem je da enaki vlaki vozijo tudi recimo v precej bolj oddaljen Črnomelj, prav tako ustavijo vsakih 5 minut, za 100 km dolgo pot pa tak vlak porabi slabe 3 ure.
P.S.: ne vem, kako je danes, včasih pa se je nekaterim vlakom reklo "delavski", ker so se ljudje z njimi zjutraj in popoldne vozili na delo in nazaj ...
sporočil: 970
Včasih je tudi vožnja z avtom trajala podobno dolgo.
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
sporočil: 48.253
[bacco979]Problem teh vlakov ni toliko notranje udobje (prenovljeni, ki vozijo Pragersko-MS, imajo tudi ze klime vgrajene), ampak kombinacija dizla, slabih motorjev, idiotskega prenosa moci, in pogostih postaj.
Včasih je tudi vožnja z avtom trajala podobno dolgo.
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
Ko je tam od Pragerskega naprej vozila taksna garnitura, je dobesedno trajalo ene 3 minute, da je prisel do spodobne hitrosti, speljevanje kot pri kaksnem oldimerskem avtobusu (skripanje, zibanje), zvok pa tudi podoben. Ce imas potem se na gosto posejane postaje, tak vlak nikoli ne doseze vec kot enih 40-50 km/h, tako da je povprecna hitrost res ustrezna otroskemu biciklu s stranskimi kolesi...
Recimo garniture (nekdanjega) Zelenega vlaka, ki je ravno tako dizel in ima prenos, ki nic ne cuka (brezstopenjski ali dravlicni menjalnik, ne vem tocno), pospesuje hitreje, ima klimo, pa so ze sle v razrez, ker je kao starejsi. Ampak naj bi dali tele krave v razrez, ne pa Zelenega vlaka...
sporočil: 173
[bacco979]Težava je, da če imaš povezave preredko, potem je res uporaben le za vožnjo v službo in srednjo šolo, že kot študent imaš običajno preveč različne začetke vsak dan. In za kar koli drugega postane tak prevoz neuporaben, če imaš v Ljubljani nekaj ob 11. uri, najbrž ne šel na vlak, ki pride v Ljubljano ob 7. uri. Že kot študent sem imel težave, ker je bil zadnji vlak proti Kamniku ob 20. uri in se mi to pri nekaterih predavanjih ni izšlo (in je potem ostal le še avtobus, ki pa ob večernih urah tudi obrede vse vmesne kraje, od Šentjakoba do Komende, tako da vozi več kot uro do Kamnika, še dobro, da ti ne zaračunajo za vse dodatne oglede).
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Imaš pa zdaj na kamniški progi par vmesnih povezav, ki ustavljajo nekje na vsaki drugi ali tretji postaji in pridejo res hitro v Ljubljano. Tisto je res ugodna varianta, če imaš opravke ob takih urah, da lahko to uporabiš.
Samo mislim, da je težava, da bi jih bilo še več takih, ker ni veliko mest, na katerih se vlaka lahko srečata, tako da se že zdaj kar nekaj časa izgubi zato, ker se morata vlaka v Domžalah ali Črnučah počakati, da se lahko srečata. Pa tudi garnitur imajo najbrž premalo.
sporočil: 970
Ja sej, za lokalne vožnje je tole še čisto za preživet. Sploh ne
problematiziram toliko starosti (ustreznosti) vlakov, kot celotni
paket. Celotni paket je tukaj mišljem kot neko normalno udobje in
potovalni čas, gretje/klima pa recimo vtičnice za računalnike. In
ni hudič da bi se našli ljudje, ki bi raje 2 uri delali na
računalniku na vlaku, kot pa slalomirali po regionalkah in oprezali
za radarji. Recimo taki, ki bodo vsak čas nabavili samovoze :D
sporočil: 970
Sem že v štartu napisal, da se mi zdi kamniška proga še najmanj
problematična. To je pač tipična primestna proga s pogostimi
postanki in nizko potovalno hitrostjo. Za primer sem dal vas z
nekimi 600 dušami, od koder verjetno 95% (od že tako malega
števila) potnikov ne gre dlje kot do Novega mesta ali Metlike. In
takih postaj je na progi od Ljubljane do Črnomlja kakih 20. Prav
radoveden sem, kako bo izgledala pot po novi progi in z novimi
vlaki od Ljubljane do Kočevja, relaciji ki je trenutno skoraj
povsem "avtomobilska".
sporočil: 31.933
[bacco979]... čuj, pazi kaj pišeš, ker ne veš, če je na totem forumu kdo iz Uršnih sel ...
Včasih je tudi vožnja z avtom trajala podobno dolgo.
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
P.S.: če po celi Sloveniji vlaki vozijo tako pogosto, je to fajn za nezahtevne potnike, ampak potem ni čudno, da delajo minus ...
sporočil: 970
Prav podrobno se mi ne ljubi gledat voznih redov, se mi zdi pa
izjemnega pomena, da recimo Intercity vlak ustavlja tudi v
pomembnih gospodarskih in turističnih središčih kot so Poljčane,
Ivanjkovci, Lipovci, Mačkovci...
Tole je pa uradna razlaga tega vlaka... Vlaki InterCity (IC) so kakovostni vlaki, ki vozijo na večjih razdaljah v notranjem in mednarodnem prometu in tako povezujejo večja mesta, gospodarska in turistična središča. Sestavljeni so iz udobnih vagonov, imajo krajši vozni čas in manj postankov. Večina jih ponuja tudi gostinske storitve. Za vlak IC je obvezno plačilo IC dodatka.
Tole je pa uradna razlaga tega vlaka... Vlaki InterCity (IC) so kakovostni vlaki, ki vozijo na večjih razdaljah v notranjem in mednarodnem prometu in tako povezujejo večja mesta, gospodarska in turistična središča. Sestavljeni so iz udobnih vagonov, imajo krajši vozni čas in manj postankov. Večina jih ponuja tudi gostinske storitve. Za vlak IC je obvezno plačilo IC dodatka.
sporočil: 48.253
[bacco979]Ja, to je anomalija, ko so se slovenske zeleznice vedno bolj poden klienteli priblizevale z znizevanjem standarda. Vedno vecji procent studentov in (nekdaj) naborniskih vojakov, ki so bili v glavnem itak cisto poseben tipi zivine.
Prav podrobno se mi ne ljubi gledat voznih redov, se mi zdi pa izjemnega pomena, da recimo Intercity vlak ustavlja tudi v pomembnih gospodarskih in turističnih središčih kot so Poljčane, Ivanjkovci, Lipovci, Mačkovci...
Tole je pa uradna razlaga tega vlaka... Vlaki InterCity (IC) so kakovostni vlaki, ki vozijo na večjih razdaljah v notranjem in mednarodnem prometu in tako povezujejo večja mesta, gospodarska in turistična središča. Sestavljeni so iz udobnih vagonov, imajo krajši vozni čas in manj postankov. Večina jih ponuja tudi gostinske storitve. Za vlak IC je obvezno plačilo IC dodatka.
Gostinskih storitev ni nikjer ze nekaj casa. Da IC vlaki stojijo v Mackovcih in Ivanjkovcih je razlog, da se tja vozijo studenti. Tako poberejo za 20 ali 30 EUR vec kart :) Nestudentski potnik na vlakih je ze prava redkost, v prvem razredu na ICS se pa itak vozim samo se jaz v celi sloveniji, vsaj izgleda tako :)
sporočil: 7.095
Kle ste se zapeli na lokalnem prevozu pozabili pa na bistveno rak
rano SŽ; medregiske povezave. Ni problem Ljbljana-Kamnik, problem
je Ljubljana - Koper ali Ljubljana-Jesenice ali pa Ljubljana -
Maribor. In ko bodo medregiske povezave postale vsaj relativno
časov učinkovite bo tudi prevoz z vlaki postal zanimiv za zelo
širok krog uporabnikov. Do tedaj bo pa tako ali približno tako kot
je danes. In to je vsa zgodba potniškega prometa po železnicah,
nove garniture ne bodo nič spremenile če ne bodo časovno
učinkovite. Če boš iz Kopra ali maribora prišel v center Ljubljane
v cca 1uri in pol bo stvar zanimiva, če tega en bo bo še vedno
osebni avto najbolj zaželjen prevoz.
sporočil: 48.253
[1357]... in to seveda ne bo mogoce, ce mora vlak stati se v Rimskih Toplicah, Ponikvi, Savi, Lazah in kar je se postaj na katerih prakticno ziva dusa ne vstopi.
Kle ste se zapeli na lokalnem prevozu pozabili pa na bistveno rak rano SŽ; medregiske povezave. Ni problem Ljbljana-Kamnik, problem je Ljubljana - Koper ali Ljubljana-Jesenice ali pa Ljubljana - Maribor. In ko bodo medregiske povezave postale vsaj relativno časov učinkovite bo tudi prevoz z vlaki postal zanimiv za zelo širok krog uporabnikov. Do tedaj bo pa tako ali približno tako kot je danes. In to je vsa zgodba potniškega prometa po železnicah, nove garniture ne bodo nič spremenile če ne bodo časovno učinkovite. Če boš iz Kopra ali maribora prišel v center Ljubljane v cca 1uri in pol bo stvar zanimiva, če tega en bo bo še vedno osebni avto najbolj zaželjen prevoz.
sporočil: 7.095
Zato pa je potrebno ločiti potniški promet na lokalne in regionalne
prevoze in je stvar relativno enostavno rešljiva.
sporočil: 970
[bc123a]Itak. Slovenija je sicer res majhna, vendar regionalni vlak pač ne more ustavljat pri vsaki pasji uti. Majster iz Ponikve naj se pa pač pelje z lokalcem do prve večje postaje. Tako kot oni iz Uršnih sel :)
... in to seveda ne bo mogoce, ce mora vlak stati se v Rimskih Toplicah, Ponikvi, Savi, Lazah in kar je se postaj na katerih prakticno ziva dusa ne vstopi.
sporočil: 31.933
[bacco979]... čuj, zdaj veš, zakaj sem jaz že pozabil, kdaj sem se zadnjič peljal z vlakom ...
Prav podrobno se mi ne ljubi gledat voznih redov, se mi zdi pa izjemnega pomena, da recimo Intercity vlak ustavlja tudi v pomembnih gospodarskih in turističnih središčih kot so Poljčane, Ivanjkovci, Lipovci, Mačkovci...
Tole je pa uradna razlaga tega vlaka... Vlaki InterCity (IC) so kakovostni vlaki, ki vozijo na večjih razdaljah v notranjem in mednarodnem prometu in tako povezujejo večja mesta, gospodarska in turistična središča. Sestavljeni so iz udobnih vagonov, imajo krajši vozni čas in manj postankov. Večina jih ponuja tudi gostinske storitve. Za vlak IC je obvezno plačilo IC dodatka.
sporočil: 970
[najobj]Mogoče bi pa počasi moral spet kaj sprobat zadevo... z vlakom na kavo ob Ljubljanici je lahko iz MB kar celodnevni izlet (samo zdaj v aprilu je treba malo pazit na izbiro vlaka, da ne rabiš še na avtobus) :):):)
... čuj, zdaj veš, zakaj sem jaz že pozabil, kdaj sem se zadnjič peljal z vlakom ...
sporočil: 31.933
[bacco979]
> [najobj]
>
> ... čuj, zdaj veš, zakaj sem jaz že pozabil, kdaj sem se zadnjič peljal z vlakom ...
Mogoče bi pa počasi moral spet kaj sprobat zadevo... z vlakom na kavo ob Ljubljanici je lahko iz MB kar celodnevni izlet (samo zdaj v aprilu je treba malo pazit na izbiro vlaka, da ne rabiš še na avtobus) :):):)... čuj, ti se sicer zajebavaš, ampak tota tvoja ideja sploh ni slaba, ker sem že pozabil, kdaj sem se zadnjič peljal z avtobusom, tako da bi oboje lahko opravil v paketu ...
P.S.: če malo pomislim, sem res zelo razvajen ...
sporočil: 970
Malo se zajebavam, ampak tista ura in 50 minut od centra MB do
centra LJ niti ni tako slab dosežek, glede na to da gre vlak po
nekaj daljši poti kot avto po avtocesti.
Največja muka na vlaku je bila meni relacija LJ - Trst... vmes je bila še mejna kontrola in vrhunski potovalni čas 3 ure.
Največja muka na vlaku je bila meni relacija LJ - Trst... vmes je bila še mejna kontrola in vrhunski potovalni čas 3 ure.
Strani: 1