Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Ce prav vidim slovenske zeleznice spet kupujejo primestne vlake, s katerimi bodo uboge potnike matrali na nekajurnih potovanjih cez slovenijo.

To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708011

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 17.04.2018 23:56
[bc123a]
To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
Razmerje med številom sedežev in stojišč še nekako razumem, če gre za lokalne/regionalne vlake, v katerih se število potnikov podvoji na zadnjih nekaj postajališčih pred mestom. Nikakor pa mi ne gre v glavo, da imajo kompozicije za cca 330-550 potnikov, ki naj bi vozile predvsem dnevne migrante med npr. Jesenicami in Ljubljano, samo po 5 mest za bicikle!?! Imajo pa po 12-16 sedežev 1. razreda!?!

In ta pritegnjena država takim pritegnjenim železnicam, ki s takimi vlaki prenavljajo vozni park, namerava dati še 165 MEUR za nove nakupe?!? Vse svoje silne strategije zelenega življenja, eko-turizma, bicikel avantur, vsi na kolo za zdravo telo itn. naj si vtaknejo v rit, prekleta svojat polit-birokratska!
BOY008 sporočil: 596
Zadnja sprememba: BOY008 18.04.2018 07:21
Recimo od Kamnika do Ljubljane vozi vlak nekje 45 do 50 minut. Postaje vsakih pet minut. To ni vredu.

Naj progo elektrificirajo in dajo samo tri postaje pa se bo prislo v 20 minutah. Potem bi se ljudje bolj vozili z vlaki namesto z avti.

Strani: 1