Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.405
Če je res kar pišejo glede težav v proizvodnji, potem bo imela Tesla čedalje več težav. Ker kot jaz razumem pisanje specialistov za to področje, je Tesla skušala robotizirati nekaj kar je izjemno težko robotizirati. In potem prihaja do tega, da so cele serije avtov z nekim defektom. In da zato, ker je vse robotizirano traja bistveno dlje, da odkrijejo napako. In da ko vkalkuliraš ceno robotov, njihovo nadzorovanje in upravljanje itd. prideš do tega, da so dražji od ljudi. In da iz tega naslova ne bo dodatnega prihranka, ampak dodatna izguba.

Na tem področju so se že opekli avtomobilski giganti. Sedaj pa Tesla misli, da bo to kar z danes na jutri razrešila.

Ko sem bral kako zahtevno in drago je gašenje EV ko se vžgejo, sem sploh prepričan, da tale razvoj ne bo šel tako linearno in gladko kot izgleda danes. Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705582

Strani: 1

0730ULtra3 sporočil: 1.468
Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.

Pa ne samo to - recimo Rimac, s kateirm se je John Hammond razbil v oddaji Grand Tour, se je še naslednjih 5 dni samovžigal zahvaljujoč 8.000 baterijam v notranjosti :-)
0126Bacis sporočil: 3.036
Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.
Zelo lepo vedo:
- Bencin za gorenje rabi kisik (iz zraka). Če ga blokiraš z vodo, peno ali co2 si zmagal (pogasil).
- Baterije pa imajo vse gorivo "v sebi" in lahko samo čakaš da pogori. Špricanje z vodo je le hlajenje.

(Pred časom je en gasilec tole lepo razložil)

Strani: 1