Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-15342 sporočil: 8.014
Zadnja sprememba: anon-15342 28.03.2018 11:31
[rename]
Ampak, še vedno sem mnenja, da se kupcu rezervnih delov za boeinge in airbuse ni treba skrivati
Zakaj pa potem v Iranu potniška letala crkavajo sredi letov?

www.news.com.au/trav...49b316ff8d

Vsak, ki pomaga Iranu kupiti rezervni del za turbino ali cockpit civilnega Boeinga, je po kriterijih ZDA storil kaznivo dejanje za dolgoletno zaporno kazen.

Ampak - ne leti nate, pišem splošno - dejansko ne razumem. Pismu napišem tekst, za katerega upam da je očitno tako to, da pokriva zelo aktualno temo, kot da razkriva nekaj za Slovenijo pomembnih stvari, ki še niso bile nikjer razkrite in zaradi katerih znam imeti hude težave (konec koncev tudi opravilno številko in datum zadnje odločbe BS pri NKBM - se je kdorkoli vprašal, odkod mi to?). Ampak potem se jih cela četa spravi na to, zakaj za vraga nisem pisal o NLB, čeprav gre - še stotič ponovim - za zgodbo iz let 2009-2010, o kateri osebno ne znam napisati ničesar takega, o čemer se ni že pisalo.

Predvsem pa predlagam, da damo času čas. Po moji laični oceni se bo čez leto ali dve večina strinjala s tezo, ki so jo nekateri zgoraj že zapisali - da je pranje v NKBM (še) bolj problematična kot "pranje" v NLB.